Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

EloTrains EloTrack 2018

in Archief 2018

Gestart door Rondje_HO, 3 januari 2018 23:47

Vorige topic - Volgende topic

Rondje_HO

Geheimzinnig fotootje op de Facebook pagina van EloTrains:



Bron: https://www.facebook.com/elotrack/

GerardvV

Ah, eindelijke een 1500 in grijze uitvoering ;D komt al in de buurt van de zwarte BR uitvoering.  :P
Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
173*hier
133* bij buren
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde

Remco vM

Die buffel op de site van elotrains prikkelt de nieuwsgierigheid ook wel

Rob Ellerman

De overgedimensioneerde lantaarnijzers (zoals bij de eerste uitvoeringen van deze loc) dempen de beginnende blijdschap echter een beetje...  :(

Op weg naar Culemborg.... in 1:87 (tp. 3)

Martijn193

Zouden ze hem aanpassen  dan?
Martijn, Voorzitter Beneluxspoor

Rondje_HO

Maar ja, als je kijkt hoe groot de koppeling is op de foto dan zijn ze wel zo klein als waarschijnlijk mogelijk is. Je wil ook geen model waar alles gelijk vanaf breekt als je het beetpakt. Dan kun je beter een messing model maken.

Overigens staat de loc zo te zien op een rollenbank en de verlichting werkt ook, dus ze zijn al een aardig eind blijkbaar  :D



@Remco: ja die is ook wel interessant, ik ben benieuwd hoever ze daarmee zijn?

W. Thomas

Die buffel staat ook hoog op mijn lijstje.
Keine Minsch dä es perfek'

Voor al mijn treinen foto's http://www.flickr.com/photos/37440353@N08/
en mijn modelbaan in aanbouw
http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,37661.0.html

Rob Ellerman

Ik hoop alleen wel dat bij ee rerun van de 1500 de regengootjes boven de cabinedeuren verdwenen zullen zijn. Die zijn namelijk alleen bij de 1501 in museumuitvoering te vinden en hebben niet bij de andere locs gezeten.

Rob
Op weg naar Culemborg.... in 1:87 (tp. 3)

IJsselsteyn

Ik hoop vooral dat je dit soort informatie al aan Elotrains zelf hebt doorgegeven. 


Steyn

DavidNS400 Grote sik

#9
Alles ze er nog een keer mee uitkomen, dan graag een nummer die nog niet is geweest een 1503 1502 ofzo iets want de 1501 heb ik al  ;D

Forever Rocofan

Hallo allemaal,

Regengootjes...lantaarnijzers.....lekker belangrijk  ;D

Trekkracht moeten ze flink verbeteren. Een roco 2400 is sterker.......Is de enige reden dat ik nog niet zo'n koektrommel in de collectie heb.

Groeten Ruud B.
Verzamelaar van NS treinen in rood, blauw, bruin, groen en geel. En ooit hiermee rijden over mijn zelfgebouwde station Blaak.

henk

Cabine-aansluiting beter, stroomafnemers op de goede plek.
Maar de eerste series verkochten prima, dus dat zal met een vrijwel ongewijzigde herproductie ook wel lukken.
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.

Jeroen Water

Citaat van: Forever Rocofan op  5 januari 2018 03:42
Trekkracht moeten ze flink verbeteren. Een roco 2400 is sterker.......Is de enige reden dat ik nog niet zo'n koektrommel in de collectie heb.

Mee eens dat de fabrikant daar echt wat aan moet doen. Maar wat mij betreft is het geen reden om de 1500 daarvoor niet te kopen. Zelf verzwaren is prima te doen en in combinatie met fatsoenlijke ASB's (in mijn geval van Märklin) rijdt de loc bij mij al een aantal jaar met vijf rijtuigen en 3% hellingen probleemloos.

Jeroen
Bouwt aan Ermehuizen met het dienstregelingsjaar 1973/1974

dh3201

De gele band op de zijwand op je juiste plek laten ophouden.
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein

Besselspoor

Citaat van: Forever Rocofan op  5 januari 2018 03:42
Trekkracht moeten ze flink verbeteren.
Het echte probleem is natuurlijk de 5% hellingen en R360 bogen op veel modelbanen.
RETROBAHN A.G.