Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

MB-module (1): "Kopstation spoor 1"

in Modulebaan.nl

Gestart door guest7822, 29 mei 2016 20:29

Vorige topic - Volgende topic

guest7822

Beetje smurrie op en rond het spoor....

Toch eens proberen met wat ander licht..... wel een beetje fellere kleuren dan in het echie....

Verschil tussen voor en na....

Ennnnnn verder kwam en nog een pakje.....

guest7822

Geen schijffie  ;D ....... fiddle yard  ;D ;D

guest7823

Achter de segmentschijf staat inmiddels een vinkje. Of mist nog een muurtje. Maar dat is geheel afhankelijk van hoe je het bekijkt  ;D

becasse

Ha Walter,

Die Spindel ziet er serieus profi uit! Zie ik dat ie gemotoriseerd is? Dat is helemaal de bom.
Ik heb me een breuk gewandeld langs mijn baan om alles te bedienen, afgelopen weekeinde in Lauingen (Hausmesse KM1). Dan is 8 meter mij toch iets te groot voor handbediening...
Ja, spoor 1 is geen hobby, dat is gewoon sport!

Het alternatief is dus alles elektries....nou...jij hebt wel gezien dat dat niet ècht mijn sterkste punt is....was gezellig dat jullie er waren trouwens!

Grtz,

Michiel
Waar gaan we heen voor spoor 1?
http://becasse-weathering.blogspot.nl/

guest7822

Yup, met een stappenmotor, decodertje (ook DCC) eraan en de zooi zou 'vanzelf' moeten verschuiven, ook op 8 m afstand..... of je dat echt wil is een ander verhaal, maaaaaar, het kan wel  8)

guest7822

Yup, 4 sporen 1,5m lang. In deze schaal dus maar een klein dingetje....

Martin Welberg

Wat kost zo'n ding eigenlijk  ??? En stuur je die straks via DCC?

guest7822

guest7822

Op het werk Braubach is het viaduct definitief geplaatst. Groenzooi en verder aankleding volgen uiteraard nog.

En ondertussen in de Hwp Rtd beginnen de overgangsmodules en de fiddle yard ook vorm te krijgen!

Morgen gezamelijk de FY onderbak inelkaar zetten, dat zal nog een paar beslissingen vergen!

becasse

Ha Walter,

Potverdrie, dat wordt een next-Level schiebebühne! Echt profi...die sledes trouwens ook.
Ik ben benieuwd hoe eea werkt,en dat ik dat ook live in actie kan zien in Maarn is natuurlijk helemaal de bom!

Succes!
O
Oja, ik wil voor de volgende baan die ik bouw een segmentschijf van 20 graden (die van jou is dat ook, toch?) en 45/50cm. lengte.
Zou Lasersachen dat kunnen maken, denk je?

Grtz,

Michiel
Waar gaan we heen voor spoor 1?
http://becasse-weathering.blogspot.nl/

Basmans

Dat ziet er goed uit  (y)
Komt er nog een inweiding ?? 8)

Groet Bas

Marc tramt

Die Bender leent zich ook overal voor!  ;D
No dress rehearsel, this is our life.

g-j

Het ziet er allemaal geweldig uit, ook dat viaduct!  Kan ook niet wachten om alles in het echt te bekijken.

Groet, Gert-Jan