Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Diesels in de jaren '50: Wirtschaftswunder bij de DB

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door sneek, 18 februari 2016 22:08

Vorige topic - Volgende topic

T.Spat

Brilkevertje - spijltje = ovaalraamkever ;D (y)

Mooi tijdsperkgebonden.... heb nog maar net kennisgemaakt met dit bouwdraadje,
het ziet er werkelijk schitterend uit.... een echt kwijlbaantje (y)

Styrodur is zeker een fijn bouwmateriaal, woon zelf ook dicht bij de grens gelukkig 8)

Mvg,

Tis

Wim Vink

Met vriendelijke groet,
Wim

sneek

"Hm, toch maar eens bellen met de Fahrdienstleiter waarom dat sein niet op veilig wordt getrokken..."
Deutsche Bundesbahn epoche 3 is favoriet, maar ook die goeie ouwe NS vergeet ik niet!

Bouw H0 Lahntal- und Aartalbahn 1956-1962 (Diez, Balduinstein, Hohenstein), Traincontroller Gold, MultiZentrale Roco.

Wim Vink

Met vriendelijke groet,
Wim

Rob Ellerman

Citaat van: sneek op  6 augustus 2017 14:15
"Hm, toch maar eens bellen met de Fahrdienstleiter waarom dat sein niet op veilig wordt getrokken..."

Ja dat snap ik wel... Ze hebben onderweg natuurlijk gezien dat de koppeling tussen loc en wagen niet klopt... ;D
Op weg naar Culemborg.... in 1:87 (tp. 3)

sneek

klopt, dan rijdt het niet zo lekker.
Daar heb je met motorwagens en treinstellen geen last van, dat H0-koppelingsgedoe

grtz,
Wim
Deutsche Bundesbahn epoche 3 is favoriet, maar ook die goeie ouwe NS vergeet ik niet!

Bouw H0 Lahntal- und Aartalbahn 1956-1962 (Diez, Balduinstein, Hohenstein), Traincontroller Gold, MultiZentrale Roco.

Thowra

Werkelijk waar, waarachtig prachtig!  :-*

Jeroen
We're all riders on this train.

bernhard67

Hoi,

Na het zien van jou foto's wil ik even kort zeggen mooie aangelegd bijna net echt.

gr bernard

bink79

prachtige mooie plaatjes allemaal echt een sfeertje echt prachtig mooi gedaan dit allemaal ga zo door  (y)

sdz1976

Zowel de natuur als dat dubbel motorrijtuig zijn echt prachtig (y) (y)

Grtz,

Samuel.
Creatieve mensen hebben geen rommel.
Ze hebben overal ideeën liggen.

sneek

tijd om hier weer eens wat plaatjes neer te zetten. De bouw gaat langzaam, maar vooruit  ;D

grtz,
Wim

Pauldg

Die Limburger Zigarre is leuk! Wat voor merk is dat?

De rest is ook tof hoor  ;D
Boomshanka!

sneek

Pauldg

Mooi spul! Dat de grote duitse merken daar nou nooit mee kwamen...
Boomshanka!