Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

EU12 Diorama: Reinier "Door de dijk"

in We bouwen een diorama

Gestart door Reinier Z., 5 november 2011 15:17

Vorige topic - Volgende topic

Rinus H0

waar kan ik inschrijven of word dit geen serie-produktie? ;D ;D ;D
Agenda; bouwdip te boven komen.

H0 Roco 2Rail, TC Gold, NL TP IV. Bezig met voorbereiding tweede baan. Scenery adept.

@Flickr; Meer dan 4000 modelspoorfoto's, uitgebreide reportages diverse banen

Reinier Z.

Néé, geen serieproductie....  ;) Eén keer vind ik meestal wel leuk, maar het moet niet op werk gaan lijken  ;D

En eh, welke categorie? Ik weet ff niet meer hoe die heet, maar volgens de regeltjes was dat ergens in de tussencategorie.
Reinier

Viktor

Ok.. dan hebben we alvast een winnaar ::)

Reinier Z.

Hoe kom je daar nou bij  ??? Een groot deel van de andere deelnemers is nog niet eens echt aan het bouwen, dus daar gaat nog een hoop concurrentie uit komen.
Reinier

Viktor

Nou.. als je ziet hoe mooi dit al is, en je niet eens in de hoogste categorie zit.. ::)
Maargoed.. je hebt wel gelijk want veel mensen zijn nog niet zo ver bezig...

Romar

Als je kijkt naar de status van de andere projecten sta je nu op de eerste plaats.
Maar ja, aangezien de wedstrijd eind oktober wordt gehouden is het maar afwachten of je die eerste plaats vast weet te houden. ;D ;D

Ik heb in ieder geval wel het idee, dat dit nog wel eens een kans kan gaan hebben.

Romar
Herrie liefhebber, Early hardcore, Industrial & Frenchcore.

Reinier Z.

Een kans is al mooi genoeg  (y). Ik hoop dat de rest ook lekker gaat bouwen en dat er veel mooie dio's komen. D'r gebeuren al diverse mooie dingen, dus het wordt hopelijk een leuke wedstrijd met een goed niveau over de hele linie.
Reinier

Romar

Ach, het is nog 'vroeg' in de wedstrijd, iedereen denkt dat duurt nog wel even. ;D

Maar ik verwacht dat het niveau wel weer goed op peil zal zijn gezien vorig jaar...

Romar

Reinier Z.

Mijlpaaltje: het muurwerk is klaar, dus het is tijd geworden om alles op de module te lijmen. Het potje van Anita Decor dient als gewicht tijdens het lijmen. Het plaatje karton mag even voor coupuredeur spelen, want nou wil ik wel eens zien hoe dat er ongeveer uit gaat zien. Coupure open....

....en coupure dicht.

't Is nog niet echt waterdicht, want er moeten nog dorpels in het spoor komen te liggen. De dijk is sowieso nog een beetje lek trouwens...
Reinier

Romar

Een beetje lek noemt ie dat... man dat gat is zo groot dat Jantje er doorheen kan lopen. ;D Dat vingertje zal hem nu niet helpen ben ik bang. :P

NS6400

van welke kant komt het water op de laatste foto van boven of van onder?

Jefftrack

Gezien de contructie van de linker doorgang moet het water van de boven kant komen

Jeffrey

MC

Leek mij ook anders zou Jantje het zwaar krijgen met zijn vinger in de dijk en ook nog de deur tegenhoeden
Ziet er erg mooi uit!

Reinier Z.

Het water komt inderdaad van boven, resp. van rechts, afhankelijk van welke foto je bekijkt. Op die manier duwt de waterdruk vanzelf de deur stevig tegen de sponning.

Het voorkomt ook dat iemand per ongeluk de deur opendoet terwijl er water achter staat  ;D
Reinier

NS6400

Oké bedankt allemaal. Ik was gewoon even benieuwd. Bij mij in de regio liggen namelijk ook veel coupures (geen spoorcoupures dat wel, maar toch).
Ik trek me terug. Veel succes Reinier!