Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Led verlichting in Koploper

in Digitaal

Gestart door Biem, 16 juni 2006 11:46

Vorige topic - Volgende topic

Chris

90 euro ??????? Tilt...ik heb er 35 euro voor betaald...
Biem ik maak even een foto :) Komt er zo aan :)

het is een motorblokje voor de koploper.

Private SNAFU

Dan ga ik hem nog maar eens mailen... Kan trouwen sook zijn dat ik het voor de faulhabersetje had gevraagd.

Worden de rijeigenschapen er veel beter van trouwens?

Gr,
Bart
Website
NS - IVa (1968 - 1978) / Koploper / LocoNet / IB+ProfiBoss / Modulebouw
[img]http://1stcav.net/sig2@501387159-barttigges@eu@1@0@11111110111111@1111111111111@00100@nl@0.png[/img]

Chris

Mega ! Bekijk het filmpje maar eens van de 6 delige koploper op mijn site.

Chris

Biem, dit is een verbeckje. (voor een koploper.)

Biem

Hallo Chris

Knap motortje , ik neem aan dat je dus zoiets  monteerd puur om de rijeigenschap te verbeteren.

Mvg Geert
Groeten uit Hoogeveen

Chris

Biem

Lees net dat Bart het heeft over prijzen van 90 euro, ik hou het wel bij mijn modeltorque motortje  :)
Groeten uit Hoogeveen

henk

Citaat van: Chris van Diesen op 19 juni 2006 13:03
Bart, Hoe los je het op bij de motorwagen, want daar is geen ruimte voor een kortkoppeling.

Ik heb wel eens kleine symoba's bij de motorwagens gebruikt. Dat kan net, maar natuurlijk niet op de juiste afstand. Daarom nem-schacht ingekort en de geleidende koppeling daarin gelijmd. Werken prima. Stellen staan nu bij Gert.

Jij hebt het voor de stroomgeleiding niet nodig Chris. Dus als je graag wil kortkoppelen, dan zou ik voor de koprijtuigen Fleischmann-mechaniekjes gebruiken. Die hebben geen nem-schacht en passen wel. Op het tussenrijtuig grote symoba's.
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.

henk

Citaat van: Bart Tigges op 19 juni 2006 18:20
Dan ga ik hem nog maar eens mailen... Kan trouwen sook zijn dat ik het voor de faulhabersetje had gevraagd.

Op dat fotootje van Chris staat een origineel Verbeck-setje. Die kostten intertijd ook al 200 gulden trouwens.

PB heeft uit de inboedel van Verbeck een zooi van die messing draaistellen zonder motortjes overgenomen en daar levert hij een klokankermotor bij die je er zelf op moet lijmen. Kosten inderdaad 90 euro hoor Chris.

Chris

serieus ? oei, dan heb ik me mega vergist.

Sander

Henk,
creatief zoals ik je ken, maar maak je wel eens foto's van je werk?

En dan doel ik, gezien de posting in dit draadje, op de F* mechaniekjes en de grote symoba's onder je koploper?

mvg,
Sander
mvg,
Sander

henk

Momenteel toevallig geen Koploper in huis.  ;D
Maar op het oude forum had iemand foto's geplaatst met Fleischmann mechaniekjes. Daar heb ik het ook van afgekeken. Maar wie dat nou ook alweer was?

Chris

Ook een Sander, maar dan machinist :)