Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Cabine NS 2801 in volkstuin

in Grootspoor

Gestart door Overlast, 16 juli 2008 21:57

Vorige topic - Volgende topic

Mispoes

Citaat van: Deetrein op 17 juli 2008 14:14
Op 14-10-1974 ben ik gewapend met mijn camera en eerste diarolletje, dia's wezen schieten

Zucht! Voor het eerst foto's maken in oktober 1974... Jaloers!
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

Wicher

Ik heb telefonisch gesproken met de directeur van het Zeehavenbedrijf. De uitkomst is dat ik de vragen in mag kloppen en aan hem toesturen zodat hij ze kan verspreiden. Hij verwacht er niet te veel van maar denkt wel een aantal mensen nog te kunnen benaderen.
De sloper van de loc zou "Nimeta" (Dordrecht) geweest kunnen zijn. Dat bedrijf bestaat niet meer.
Edit: opgezocht; "Nimeta" zat op hetzelfde terrein als het Zeehavenbedrijf.

En ... ik heb een bericht met vragen aan de huidige volkstuinverenigingen bijna af. Niet geschoten is altijd mis.

Afronding van beide berichten volgt dit weekeinde. Moet ook nog wel eens andere dingen doen.

Wicher.

stig

Je laat er geen gras over groeien iig! Wie weet wat er uit komt.
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

Wicher

De berichten zijn verstuurd.
Het is nu wat mij betreft afwachten. Ik verwacht dat we in deze periode wel extra geduld zullen moeten hebben.
Hier zijn de vakanties dit weekeinde begonnen.

Wicher.

djm008

Hoe is het trouwens met die kop van die DE2 die bij Riekje in een tuin stond? Is die er nog of is die inmiddels helemaal weggeroest?

Wicher

Een geadresseerde was inmiddels geen betrokkene meer bij een volkstuinvereniging. Bericht naar een ander adres verzonden.
Een e-mail adres was veranderd van hotmeel naar dzjimeel. Moest verboden worden :-|. Adres gecorrigeerd en opnieuw het bericht verzonden.

Ik heb ook Cor de Rijke benaderd (Feijenoordse meester, Langste reizigerstrein ter wereld). Hij is bereid wat collega's te benaderen.

De directeur van het Zeehavenbedrijf heeft gemeld dat hij intussen bezig is zijn belofte na te komen.

Concreet dus nog weinig te melden, maar dat had ik dan ook nog niet verwacht.

Wicher.

stig

Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

Wicher

Er schijnt iets veranderd te zijn bij de Amateurs Tuinders Vereniging (ATV) versus de Volkstuinvereniging Vlijpark.
Daar had ik blijkbaar de verkeerde te pakken. Teveel op Google vertrouwd.

De Vrije Tuinder is van hotmeel naar dzjimeel gegaan. Die kreeg ik in eerste instantie retour.

Wicher.

stig

Ik kom daar vaak langs, maar ik had geen idee dat die zo heetten...

Tedo

Ik ben erg benieuwd of je hierover meer te weten komt....  ;)
Grtz!
Tedo

amber

Ik vraag me dan toch een ding af. Heb je vkantie en niks anders te doen?  ;D Het is niet eens zeker of die cabine er heeft gestaan. Laat staan dat we er achter komen waar ie nu is. Maar waarom eigenlijk al die moeite?
Melina: N-spoorbaan in aanbouw.

Tedo

Interesse? (of vakantie en niks te doen...  ;))
Grtz!
Tedo

Drent

Dit is ook een leuk tuinhuisje  ;D

Grtz, Marcel

amber

Citaat van: Tedo op 23 juli 2008 23:16
Interesse? (of vakantie en niks te doen...  ;))

Soort van komkommernieuws?  ;D
Melina: N-spoorbaan in aanbouw.

Drent

Tis niet de 2801, maar lijkt er wel een beetje op  :P