Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Mijn locomotieven

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door hette, 17 augustus 2023 15:19

Vorige topic - Volgende topic

hette

Misschien heb je gelijk, ik heb nog een bed beneden dus ik kan mijn kamer misschien wel verbouwen tot hobby kamer, dan heb ik plek voor twee banen, eentje voor realisme, en eentje om gewoon met alles te rijden, als mijn bed weg is is er makkelijk plek voor twee of misschien wel 3 banen, maar 2 is meer dan genoeg en ik heb nog een andere hobby die ook best veel ruimte gaat gebruiken!

jandcargo

Hallo Hette,

Denk dat je nu wat overmoedig wordt met 2 of 3 banen. 1 baan fatsoenlijk maken kost al heel veel ruimte (tijd en geld). Elke baan heeft zn beperkingen maar een vrije vertaling van "zo had het kunnen zijn" is toch een prima concessie.
Ik doe dat zelf ook. Mijn baan is een compilatie van een landelijke baan in Drenthe in de jaren 70 van zo had het best kunnen zijn.
Iets nabouwen naar de werkelijkheid geeft banen van vele vele meters lengte.
Helaas lukt dat meestal niet.

Succes jandcargo

hette

Jan,

Ook daarin heb je gelijk hoor, maar 1 baan die ik bedoel word alleen maar spoor, dus verder geen gebouwen scenery etc, echt puur om met locs te rijden, en dan de andere baan wel, ik bedoel geen 3 banen met scenery hoor dat is inderdaad te veel van het goede!