Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

Fotowedstrijd "jeugd (kind) en railhobby". (april/mei)

in Fotowedstrijd

Gestart door Bob R., 6 april 2023 13:07

Vorige topic - Volgende topic

Bob R.

"jeugd (kind) en railhobby".
Stuur een foto in die dat laat zien.

Tip: Houd bij je inzending rekening met de originaliteit en onderwerp van de foto , maar ook de kwaliteit is zeer belangrijk.

Zo werkt het:
- Foto insturen kan tot  28 april 2023, dit kan via e-mail naar:
- Per deelnemer is slechts 1 inzending toegestaan.
- Na de sluiting van de inzenddatum kan er door elk forumlid gestemd worden middels een poll.. waarna de uitslag automatisch volgt.
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Ronald van der Meer

Jonge trambestuurder actief in trammuseum Rotterdam. 1 april 2023.
Vr. groeten,
Bob

Rob Ellerman

Wat de aanhef betreft: zit hier een connectie in met het gelijknamige tijdschrift?
Op weg naar Culemborg.... in 1:87 (tp. 3)

Bob R.

Vr. groeten,
Bob

hrp

Citaat van: Rob Ellerman op  6 april 2023 14:38
Wat de aanhef betreft: zit hier een connectie in met het gelijknamige tijdschrift?

Bij 'spoorhobby' zou je metro- en tramplaten uitsluiten.
Groet,
      Ronald

Besselspoor

RETROBAHN A.G.

Bob R.

Besselspoor

De jeugd enthousiasmeren voor de spoorwegen valt nog niet mee, te zien aan deze meer dan spontane impressie
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Nieuwe inzendingen:

Hans van de Burgt

Jong geleerd, is oud gedaan...

Jan Kuijper

Medegenoten, geloof het of niet, kleinkinderen 3 en 6 jaar voor het eerst treintje rijden bij opa op zolder.
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Nog niet zoveel inzendingen..

Familie feestdagen, dus mooi om een foto te maken met de (klein)kinderen bij de treinhobby...
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Nieuwe inzending:

CC72000

Foto van mijn toen 6 jarige dochter tijdens een spontaan bezoek op zaterdag 22 Augustus 2009 aan het SNCF depot in Chalindrey. Kijk maar even rond al jullie willen.. en of ze zelf deze 172121 wilde besturen?? Onder begeleiding van een zeer gastvrije depotmedewerker (hij heeft zijn hand aan de rem) reed ze een gangetje van bij 16 km/u van de tankplaats naar de draaischijf.
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Nieuwe inzending: Ronald Visser

Paaspop" in Miniworld trekt alle aandacht.
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Rody v. G.

Een groepje kinderen zwaait de 99 7232-4 die net begint aan de klim richting de Brocken toe. (Drei Annen Hohne, Augustus 2020)
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

weer een nieuwe inzending:
Wim Vink

Achterneefje en achternichtje bij mijn baan 😁
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Jeroen Water

Bij Koen (3) en Stijn (1) is het spoorvirus al met de paplepel ingegeven. Op 3 september 2011 staan de mannen bij Oosterhuizen langs de VSM lijn in afwachting van wat er komen gaat.
Vr. groeten,
Bob

kawaaad

Mijn kleinzoon van 4 op de 41105 vd SSN . Ik heb ongeveer de zelfde foto van zijn vader toen deze ook ongeveer 4 jaar oud was. Helaas stond de lok in de loods maar een medewerker heeft ons meegenomen naar de loods voor deze foto. Mijn kleinzoon was even in nederland, want hij woont op curacao. Hij is gek op mijn modelbaan en bediend graag de seinen enz
mvg trotse opa aad