Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Fotowedstrijd "jeugd (kind) en railhobby". (april/mei)

in Fotowedstrijd

Gestart door Bob R., 6 april 2023 13:07

Vorige topic - Volgende topic

Karben

Mijn zoon bij de NS-functionaris die station Hulshorst bemand. De bomen zijn zojuist geopend. En..............mijn zoon wordt dit jaar 50!

Foto van 9 april 1977.
Groet, Karel.
Belangstelling onder andere in de Luxemburgse spoorwegen (CFL en voorgangers en ander OV aldaar) en de Zuiderzeestoomtram. Verder een (CFL) modelbaan in spoor 0.

Pauldg

Prachtige sfeervolle foto. Ze hebben er beiden veel lol in.
Boomshanka!

Karben

Groet, Karel.
Belangstelling onder andere in de Luxemburgse spoorwegen (CFL en voorgangers en ander OV aldaar) en de Zuiderzeestoomtram. Verder een (CFL) modelbaan in spoor 0.

Bob R.

Silvolde

Ook kleinzoon Kaj is al vroeg met het modelspoorvirus geïnfecteerd.
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Ferdinand Bogman

De relatie met jeugd (kind) is indirect:

je zou kunnen zeggen dat mijn opa het kind in zichzelf gekoesterd heeft (maar dat geldt dan voor elke modelspoorder)
de foto is genomen door zijn kleinzoon (ik), die ook modespoorder was (en is). De generatie ertussen (mijn vader, zijn zoon) was het ook.
Vr. groeten,
Bob

Bob R.

Vr. groeten,
Bob

Wim Vink

Met vriendelijke groet,
Wim

Ferdinand Bogman

Parketrijder met voornamelijk jaren 60/70-Fleischmann-spul. Van plan ooit weer een vaste baan te bouwen. Tot die tijd: Wohnzimmer Rbf

Karben

Groet, Karel.

hrp

Gefeliciflapstaart :) ;)

Jammer dat de wedstrijd steeds zo weinig aanslaat.
Groet,
      Ronald

Cc72000

Dankjulliewel!!
het was een bijzondere zaterdagmiddag.
ze mocht ook nog de draaischijf bedienen en stoer doen met haar broertje bij een echte CC72100

Grtz Diederik.
N spoor Frankrijk www.AFAN.fr

MOVisser

Je kunt me vinden op diverse treinenbeurzen. Zaterdag Houten 24 aug sta ik er weer. Ook met N-schaal.

Bob R.

De "administratie" is weer bijgewerkt ;D
Dus tijd voor een nieuw onderwerp.
Zelf stel ik "vakantietrein" voor, een lekker breed onderwerp waar je zowel in model als 1:1 iets mee kan.

Dus wat vinden jullie van dit voorstel?
Vr. groeten,
Bob

hrp

Doen; zomers onderwerp!
De zomer begint ook vandaag.
Groet,
      Ronald