Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Link naar bouwplaten van verschillende containers

in Mediatheek

Gestart door Davy, 18 augustus 2006 15:58

Vorige topic - Volgende topic

Davy

Dit komt van een ander forum. (Marklin users net). Ik denk dat velen hier misschien ook wat aan hebben. In zowel Ho als N.

Veel plezier ermee.
http://www.igshansa.de/igsdownload.html

stig

Was op het vorige Benelux ook al eens aan de orde (precies dezelfde link). Het zijn goede alternatieven voor kunststof containers.
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

Peter Korsten

Ik heb er een paar gebouwd en een boel alleen nog maar uitgeprint (op dik papier). Het resultaat is goed voor containers die ergens achteraf staan opgestapeld, bij voorkeur daar waar het niet waait. ;)

Wel is het nogal een gepriegel om die dingen in elkaar te plakken, zelfs in H0. In N kan het alleen maar moeilijker zijn.

Maar wel waar voor je geld. Het enige dat je nodig hebt is dik papier (dat niet veel kost) en een kleurenprinter.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

Dion

Hallo,

In de container een blokje hout, in de grote van de afmeting.
Doet wonderen.

Groeten

Dion
groetjes Dion

mmhajvth

Opzich heel leuk idd. Maar het enige dat ik jammer vind is dat je die ribbels die een container wand heeft er niet in kan krijgen.
Het zou anders ook wel heel veel vouw werk worden.  ;)
Maar verder ziet het er wel leuk uit.

Heeft Peter of misschien iemand anders, ook al een foto van die containers op de baan?

m.v.g.

Mark
love to build realistic     let's be kind.

Peter Korsten

Een alternatief voor gekochte en gevouwen containers is om ze zelf te gieten. Ooit had ik ergens een URL van iemand die die dingen van gips maakte. Dan krijg je dus wél alle ribbels, maar de opschriften zijn weer moeilijker.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

-Henk-

Spoor-N NS  Train-Brain (Revelation V4.0)