Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

LSModels 2018

in Archief 2018

Gestart door ATB, 24 januari 2018 17:00

Vorige topic - Volgende topic

Rondje_HO

Volgens mij (disclaimer! ;) ) wel. Onderstaand fragent links is van de site van Models World, daarin is een rijtuig te zien met eenkleurige strepen (dus geen regenboog) en een vreemde hoek van de wagenbak (zie pijl). Volgens mij is dit de SR2 17902 in zijn eerste Railtour outfit. Op de foto rechts is hetzelfde rijtuig te zien in een latere Railtour outfit, namelijk met regenboogstrepen. Zie ook hier weer de pijl met de vreemde hoek van de wagenbak.

Bronnen:
http://models-world.eu/gb/accueil/48-t-shirt-delave-manches-courtes.html
https://flic.kr/p/e6qLKi
https://flic.kr/p/ffXYVu

Overigens zijn er wat grotere plaatjes binnen gekomen van de verschillende sets  (y)

Ook van de Models World MW1902 Grand Ducal

(let op het nieuwe i4 rijtuig, in C1 livrei! Zouden de Benelux rijtuigen dan misschien toch ooit nog eens komen? :) )

Rondje_HO

Weet je wat? Gaan we nog ff door met schaamteloos LS Models pluggen. Weliswaar voornamelijk Belgenland maar toch, best bijzonder ;)

clickmaniac

Ja die SR2 is dus ook uit 1978, en droeg tot 1982 de bruine livrée met oranje strepen. Dus een paar jaar overlap, maar dus zeker niet vanaf 1974.

clickmaniac

re: set 1902, heel benieuwd naar de i4! Als het goed is heeft hij nu een correcte wagenbak.

clickmaniac

de i2 AR van set 1802:

In de paar foto's die ik ken van dit rijtuig zijn logo en rijtuignummer wit.  ???

ad.M

En niet te vergeten de SR 2 in de nieuwste kleuren  (wit/Grijs) zoals ze ín 2016/17 reed in de Austria Express.

clickmaniac

Wat ik bedoelde is dat ik bang ben dat dit weer een fantasiemodel is.

Rondje_HO

LS Models gebruikt nu overal hun nieuwe kleur "wit", dus een soort lichtgrijs. In fel zonlicht staat het best mooi maar naast een rijtuig met een witte band valt het wel op.

Citaat van: ad.M op  6 oktober 2018 11:34
En niet te vergeten de SR 2 in de nieuwste kleuren  (wit/Grijs) zoals ze ín 2016/17 reed in de Austria Express.

Daar heb ik nog geen aankondiging van gezien.

clickmaniac

O.k. ik probeer het nog een keer. B-logo van deze i2 AR is geel, moet denk ik wit zijn. Of "wit", whatever, zelfde kleur als de streep in ieder geval.

Rondje_HO

Oh dat bedoelde je! Nou zie ik het inderdaad ook ;D Dat is inderdaad wel een beetje eigenaardig ja. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze er een echte referentie van hebben. LS Models heeft wel eens gezegd dat ze van alle modellen echte foto's hebben, bv. van de i2 A4R waarbij de gele streep een coupe verder doorliep dan het interieur. Dat zouden ze ook van een foto hebben overgenomen.

ad.M

Dat klopt Martijn,
Maar de basis (denk ik) is er nu dus alleen 'n ander kleurtje en dan zijn hebben we de Austria Express ook weer compleet.

Mvg Ad

Casmir

Citaat van: AlexDalex op  3 oktober 2018 19:57
De Models World set Parijs - Amsterdam MW1802 wordt momenteel uitgeleverd, Foto's op de Site  (y)

Ik heb ook eens op deze site gekeken, maar daar staat dat deze set in voorbereiding is ,maar ik lees nergens dat het op uitleveren staat.

Casmir

Supercitroen

Deze is inmiddels aan meerdere winkels uitgeleverd, dus de site zal wat achter lopen.  ;)

Albert.H0

Citaat van: ad.M op  6 oktober 2018 17:12
Dat klopt Martijn,
Maar de basis (denk ik) is er nu dus alleen 'n ander kleurtje en dan zijn hebben we de Austria Express ook weer compleet.

Mvg Ad

Is ooit aangekondigd onder nr. 42090. Staat in bestelling bij een winkelier. Maar nu niet meer terug te vinden bij LSModels, dus of deze ooit komt?
De SR3 stond aangekondigd o.b.v. een I10, tegen een I2 voor de SR2.
NS, NMBS. En daarnaast moderne EU cargo loks en werkmaterieel.

ad.M

Hopelijk leest LS Models mee. ::)

Dus Hr. Piron, doe er wat mee a.u.b ! :) :) want wat ooit aangekondigd is ...........