Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Exact-Train 2018

in Archief 2018

Gestart door Jeroen Water, 23 januari 2018 19:24

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Water

Bij de advertentie van Exact-Train over hun AB rijtuigen in de  Railmagazine, stond ook een regeltje dat ze in 2018 de Koninklijke rijtuigen SR-8 en SR-9 gaan uitbrengen.

Jeroen
Bouwt aan Ermehuizen met het dienstregelingsjaar 1973/1974

Jeff

Oh Oke. Dan wacht ik nog even met de zaag er in zetten ;D

Voor de SR9 wel even de mal van de kap aanpassen.
Met vriendelijke groet: Jeff van Alphen
Nederlands modelspoor tussen 1948 en 1955 in H0.
Zwitsers spoor, RhB in H0m en IIm

Eelco Storm

Dat lag wel in de lijn der verwachting idd. De groene Sr 8 lijkt me dan wel weer leuk om te hebben  (y)

Eelco Storm

Ik ben ook republikein, maar ik vind het wel geinig. Een soort masochisme  ;D

ingenium

Je vind het stiekem gewoon leuk, niks om je voor te schamen. :laugh:
Ben geitjes voeren en bloemetjes plukken, doei...

spoorfan

Citaat van: Jeff op 23 januari 2018 19:45
Oh Oke. Dan wacht ik nog even met de zaag er in zetten ;D

Voor de SR9 wel even de mal van de kap aanpassen.

Ik heb een tijdje geleden in Houten met Exacttrain gesproken. Daar werd mij verteld dat ze er al rekening mee hebben gehouden. Zowel de kap als het onderstel. Ik was nl ook van plan om te gaan bouwen.

Spoorfan

Edwin2121992

Met de buisbalgen van de Sr-8 en Sr-9 hebben we geen probleem meer met de half in/uit geklapte vouwbalg. Nu nog kortkoppelen...

Ik overweeg wel om blauwe Sr-8 en Sr-9 met computer nummer aan te schaffen, als die worden uitgebracht. Die passen wel binnen mijn tijdperk, de D-trein rijtuigen vallen daar net buiten.

Groeten Edwin.

Hans Reints

Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

Rob Ellerman

Laat me raden..... op basis daarvan gaat (Almost)Exact-Trains zijn exemplaren maken ;D ;D ;D

Rob
Op weg naar Culemborg.... in 1:87 (tp. 3)

Hans Reints

Weet jij veel! je moet toch ergens zien hoe of dat het er uit ziet en wat de evt fouten of valkuilen zijn. Is hier uitgebreid beschreven......
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

spoorzeven

Iemand al iets van de nieuwtjes van 2018 gezien of heb ik iets gemist? Misschien een Gbs met rembordes? Op FB van Chris alleen nog maar een oude bekende met DE vouwbalgen......
Groet, Frank

sneek

Op Drehscheibe is wat te zien, de buitenlandse Gbs' en dan.
Deutsche Bundesbahn epoche 3 is favoriet, maar ook die goeie ouwe NS vergeet ik niet!

Bouw H0 Lahntal- und Aartalbahn 1956-1962 (Diez, Balduinstein, Hohenstein), Traincontroller Gold, MultiZentrale Roco.

ex44

Een pdf met het programma voor 2018 kun je hier vinden.

Chris

In April zal Exact Train een nieuw (Nederlands) model bekend maken.

bron : Exact Train te Neurenberg

prutser

Moet dat nou.

Ze gingen voor groene rijtuigen dus zullen wel de bolkoppen worden.
Als ze maar normale vouwbalgen erop zetten.

Stephan.