Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Roco 2018

in Archief 2018

Gestart door Basilicum, 5 januari 2018 15:02

Vorige topic - Volgende topic

Basilicum

Al gezien?
Klikkerdeklik.

Groet,
Bas

Edit: Ik krijg een déjà vu-gevoel bij deze nieuwtjes. Ze lijken ernstig op die van 2017...

Fred Peters

Zodan.... Roco-line met de rubberen bedding weer in het programma!
DB (AG) Regionalbahn III-VI H0 DCC

Remco vM

Het begrip "neu" word wel heel ruim opgevat...

Sicco Dierdorp

Zijn dit niet de zaken die in 2017 zijn aangekondigd en zijn doorgeschoven en moet het nog worden aangevuld met de echt nieuwe items. zo even snel bekeken staan de voor 2017 aangekondigde en wél verschenen items er niet bij namelijk.

Voor de rest nog een paar daagjes geduld dan denk ik  8)

groet Sicco

Dion

Zijn oa 2018 nieuwheden tt.  Folders op roco site.
En volgens mij ook de herfstnieuwheden 2017/18. Folder zie roco site.
groetjes Dion

Christoph

Volgens mij staat er zelfs een deel tussen, dat al uitgeleverd is zoals de 5042 van de OBB.

Groeten,

Christoph

cor_b

Als dit de eerste nieuwtjes zijn,is er voor mij net zo als vorig jaar niks bij
Hoop dat er nog wel een vervolg komt.

Cor

Dion

De echte nieuwheden moeten nog komen.
groetjes Dion

RetroJack (aka Jack Black)

CiteerRoco-line met de rubberen bedding weer in het programma!

Niet alles in de "Neuheiten 2018"; ik kom de standaardlengtes nog niet tegen...
de groeten van Jacob
Modelbouwer in H0 en H0e. Tijdperk ongeveer '65~'75.
Vervoer van goederen met gewone wagons en 20' containers op platte wagens.
En iets in LGBschaal:
https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=88776.0

RetroJack (aka Jack Black)

Oh wacht, ze zijn er in 2017 al weer mee begonnen volgens mij.
Van de site van een winkel:

Einige Modellbahnfreunde haben es bereits mitbekommen, als Neuheitenauslieferung in HO wird das beliebte Roco Line Gleis mit Bettung wieder aufgelegt.
Ausgeliefert wird das Gleissortiment zwischen der 42. und 44.KW 2017. Also bis Mitte November ist alles auf dem Markt.

Dat is echt goed (oud) nieuws.  (y)

de groeten van Jacob
Modelbouwer in H0 en H0e. Tijdperk ongeveer '65~'75.
Vervoer van goederen met gewone wagons en 20' containers op platte wagens.
En iets in LGBschaal:
https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=88776.0

Chris

Een deel van de 'oude' rubber rails is al weer een jaar te verkrijgen in de winkels. (oa bv de flex en stadaard lengtes.)
Wat hier nu vermeld staat onder 2018 is wederom een extra uitbreiding van het 'oude' programma.

Zo komt het gehele gamma rubber rails weer in het assortiment (wat in 2017 nog niet de bedoeling was)
Het was in 2017 een proefballonnetje of het wel weer zou gaan lopen, en dat doet het, dus komt het gehele programma langzaam weer terug.

Al het 'zogenaamde' 2018 nieuws op deze site van alle vermelde merken is gewoon oud nieuws....

Meppelspoor

Beloofd weinig goeds voor 2018  :'( :'( :'(
gr. Petra,  Eric is ziek is nog zieker geworden door corona, is niet meer instaat hier te komen, normaal zitten we samen op de forum.

Sicco Dierdorp

Wand?
Dus omdat één site oud nieuws als nieuw nieuws presenteert, hoeven we niet veel te verwachten voor 2018?
Ben je even kwijt....

ATB

Deur, plafond of want?
Ted is op 25 augustus 2023 overleden

Meppelspoor

Citaat van: Sicco Dierdorp op  5 januari 2018 19:22
Wand?
Dus omdat één site oud nieuws als nieuw nieuws presenteert, hoeven we niet veel te verwachten voor 2018?
Ben je even kwijt....

Bedoel eigenlijk ook voor de Nederlandse rijder, er staan al 2 aankondigingen en meestal komt Roco met 2 locomotieven. Verder zie ik het wel verschijnen, laat me verrassen, maar mijn verwachtingen zijn laag gespannen.
gr. Petra,  Eric is ziek is nog zieker geworden door corona, is niet meer instaat hier te komen, normaal zitten we samen op de forum.