Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

MB-module: "De Kolk"

in Modulebaan.nl

Gestart door Basmans, 21 januari 2017 21:51

Vorige topic - Volgende topic

Basmans

Top Steef  (y)
Deze plaatjes heb ik nog niet .
En ja ik mag nog een hoop plankies leggen maar dan zullen we het nog maar niet over het steentjes plakken hebben  :o

Edsko Hekman

Heb je nou Koerts Hout al benadert voor die mooie perronoverkapping?  ;) Dat vakwerk kan hij prima voor je maken.

Leuk dat dat trammetje ook op de foto staat.

Basmans

Met een beetje hulp toch een plaatje

Onder het spoor tussen de pijlers heb ik al Pluimkarton opmaat gesneden dus ik kan voorlopig vooruit bestrating stempelen pijlers van stenen voorzien en de rails op het luchtspoor aanbrengen en voor de tram.
Mooi klusje voor de donkere dagen

Basmans

Hey Edsko .
Ik heb de tekening voor de consoles klaar liggen morgen even laten scannen en doorsturen naar Ronald

Edsko Hekman

Citaat van: Basmans op 21 november 2017 17:05
Hey Edsko .
Ik heb de tekening voor de consoles klaar liggen morgen even laten scannen en doorsturen naar Ronald
(y) Kan Ronald weer zijn best doen. Komt goed.

Hendrik Jan

Begint mooi te smoelen zo.

groeten
Hendrik Jan
Never trust a man who, when left alone with a tea cozy, doesn't try it on
-Billy Connolly

nighttrain1

Groeten Richard, nighttrain1

Bouw:Modelbaan & modulebakken

guest7823

Recent struikelde ik over de Feestboek pagina "Waar in Rotterdam" En dat bewijst maar weer dat Feestoek een hopeloos medium is om in te zoeken. 18.000 online foto's ......

Twee korte nachten verder ........

guest7823

En nog wat ander luchtspoor gerelateerde zaken, al is daar wel meer over te vinden op de pagina

Van deze weet ik het niet zeker .....

guest7823

En tenslotte een leuke afsluiter .......

;D

Besselspoor

Dat bewijst toch wel dat er nog ontzettend veel fantastisch fotomateriaal in particuliere collecties te vinden moet zijn.
RETROBAHN A.G.

guest7823

Citaat van: Paul Bender op 24 november 2017 09:29

Volgens mij kan dit plaatje je een hoop werk gaan besparen .........

Brugdek lijkt aan de bovenkant gewoon afgedicht met ijzeren platen

Basmans

(y)
Bedankt voor de foto's .
Er zitten weerdetails bij waar ik veel mee kan en het brugdek is inderdaad afgedekt met staalplaat 

Michel Turlings

Hallo Bas,

Je had me afgelopen donderdag op de club geattendeerd op dit draadje en jouw bouwplannen. Ziet er indrukwekkend uit! Succes met de bouw.
M.vr.gr.
Michel

Nederlands / Duits tijdperk III / z21 | Bad Tümpelmühle (MT-Hobby). | Interesse in Militair gebruik v.d. spoorwegen |
Lid van: MSC Maas en Waal