Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Piko 2015 - [h0]

in Archief 2015

Gestart door Floris, 30 december 2014 11:07

Vorige topic - Volgende topic

dgfly

Citaat van: mat64 op 30 december 2014 18:56
PKP SM42 en ET41 nu voor de hele europese markt als ik de lijst moet geloven ? (y)

Groet Arjan

Ik ben benieuwd, ik dacht dat deze loc's (ET41 en SM42) exclusief voor de poolse importeur gemaakt werden.

De SM42's die worden aangeboden zijn van Poolse prive spoorwegmaatschappijen, (de minder goed verkopende modellen, nog steeds volop verkrijgbaar in Polen), het lijkt erop dat de importeur zijn voorraden op deze manier kwijt wil raken.

De ET41 is echt nieuw, is in PL ook nog niet verkrijgbaar.

Groeten
David

Sicco Dierdorp

Citaat van: 5166 op  2 januari 2015 20:52
NMBS reeks 73/82  (y) (jammer LS Models,te lang gewacht....)

Dat is het beste nieuws voor de België-rijder in heel erg lange tijd. LSM, het is te hopen dat ze hiervan leren, er is blijkbaar een grens in de minachting en het voorliegen van je klanten - die grens is nu bereikt. Bravo Piko, de modellen zijn reeds besteld.  ;D

Floris

Hmmm, komt er vast in enkele dagen weer een "update" van de LSM site  ;D
Maar even voor mji als leek, dit is toch hetzelfde model dat RRF in NL inzet?

Sicco Dierdorp

Ja, de 73 van de derde bouwschijf om precies te zijn

iarnrod

Citaat van: 5166 op  2 januari 2015 20:52
NMBS reeks 73/82  (y) (jammer LS Models,te lang gewacht....)

Leuk! Een kleiner gat in 't budget. (Dat de afwerking iets minder is kan mij niet deren. De motorisatie van het hedendaagse Piko is best prima)

Gr,
Jan
Ní huasal ná íseal ach thuas seal agus thíos seal

iarnrod

Citaat van: Floris op  3 januari 2015 11:21
Hmmm, komt er vast in enkele dagen weer een "update" van de LSM site  ;D
Maar even voor mji als leek, dit is toch hetzelfde model dat RRF in NL inzet?

Da's natuurlijk mooi meegenomen voor Piko. Kunnen ze een bijkomende reeksje in een ander jasje maken.

Gr,
Jan

Bob R.

Is de reeks 73/82 alleen in België verkrijgbaar of kun je die ook om de hoek bestellen?
Vr. groeten,
Bob

ex-DR V100

Bij de RH7300 staat: exclusief Belgie, bij de 82 staat niets ... Bron: de Piko -catalogus.

Gr, Marc

exclusief Belgie gewoon eBay in de gaten houden ...

Chris

Onderweg naar de winkels. Als totale verrassing (qua levertijd)  :) Toch Piko de eerste ?

dh3201

Die zwarte strepen op de kop: klopt geen hol van, wat een blamage, en meer van dit soort specifieke beneluxspoor gezeur  ;D
Kind 1: Kijk een goederentrein!
Kind 2: Nee joh, dat noem je een betere trein

Remco vM

ipv halogeen verlichting,heeft het model led verlichting  :'(   ;D ;D

Patrick Boer

@dh3201 en Remco vM

;D

Gr. Patrick
Patrick is op 22 mei 2017 overleden.

A man's got to know his limitations!!!

iarnrod

Citaat van: Bob R. op 24 februari 2015 20:35
Is de reeks 73/82 alleen in België verkrijgbaar of kun je die ook om de hoek bestellen?

Mijn reeds enkele jaren terug in bestelling staande T73 LSM exemplaar is omgezet naar ééntje van Piko... .
Bob, in geval van nood kan ik er wel ééntje bijbestellen en bij gelegenheid es over onze noordergrens meebrengen.
Een paar keer per jaar sporen we een dagtripje over onze noordergrens. o.a. voor 't "sociaal contact" met de vrienden van 't "Litter Binn" draadje.
De bestelling is geplaatst bij een bekende handelaar/producent op het einde van onze straat.
Dit is misschien het best per Pb's te regelen.
Maar, eigenlijk komt die handelaar zelf ook wel een paar keer per jaar richting het noorden...

Gr, Jan