Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Rivarossi 2014 (h0)

in Archief 2014

Gestart door Tjeerd, 20 januari 2014 12:54

Vorige topic - Volgende topic

ZwolsBas

Treinen Vissen Katten Liefhebber, bouw modelbaan op zolder gestart, nu nog 3 plaatsnamen verzinnen, help je mee?

Meppelspoor

Citaat van: Bastaard op 11 september 2014 01:09
@Meppelspoor
DDZ?
Bron?

ik bedoel niet dat ie komt, maar moet komen "HOOP"  :D ;) ;) ;)
gr. Petra,  Eric is ziek is nog zieker geworden door corona, is niet meer instaat hier te komen, normaal zitten we samen op de forum.

Chris

HR4175 NS Avmz, 1e klas geel/blauw

HR4177 NS Avmz, 1e class blauw

Levering : Volgende week.

Peter Korsten

Cool, die kan de OverNight Express in. Al moet ik even opzoeken wat de plannen van LS Models waren, dus of die in een set gaat komen.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

Martijn193

Volgens de aankondigingen alleen de blauwe variant zonder gele lijn.............

Uiteraard wel in een set
Martijn, Voorzitter Beneluxspoor

ZwolsBas

@Chris,

Is de HR4175 NS Avmz, 1e klas geel/blauw een aankondiging of is hij inmiddels uitgeleverd ?
Kan niet echt duidelijkheid op internet vinden  ???
Treinen Vissen Katten Liefhebber, bouw modelbaan op zolder gestart, nu nog 3 plaatsnamen verzinnen, help je mee?

Remunj

Citaat van: Bastaard op 25 september 2014 12:40
Kan niet echt duidelijkheid op internet vinden  ???
Citaat van: Chris op 25 september 2014 11:12
Levering : Volgende week.
Lezen is ook een kunst  8)
Hoef je niet eens heel internet voor af te struinen. Gewoon 3 berichten boven je  ;D (y)
Gr.
Eric

Meppelspoor

Hoop wel dat de ICL avmz een beetje op de roco ICL lijkt qwa kleur, anders krijg je zo'n kleur verschil.
gr. Petra,  Eric is ziek is nog zieker geworden door corona, is niet meer instaat hier te komen, normaal zitten we samen op de forum.

Hans Reints

Dat heb je in werkelijkheid toch ook ???
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

Peter Korsten

Citaat van: Martijn de Kuiper op 25 september 2014 12:09
Volgens de aankondigingen alleen de blauwe variant zonder gele lijn.............

Maar wat hoort er nu in de ONE? Of maakt dat niet uit?

Citeer
Uiteraard wel in een set

Uiteraard, maar de meeste daarvan kan ik gebruiken. Het ligt er een beetje aan of dit Rivarossi-model een betere keus is dan het model van LS Models, dat ooit op de markt komt.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

mDDM

Rivarossi Avmz. De ramen van deze oorspronkelijke Lima's hebben iets raars. Te groot? Te grote rondingen van de hoeken?

Arnold

Klopt mbt ramen. Reden om maar op LSM te wachten. Als ze toch de ONE uitbrengen zullen dezeook wel komen

mDDM

Ik denk dat ik ook op LSM wacht.

eichddraig

In het kader van de raamdiscussie:

Ik denk inderdaad dat de hoeken een wat te ruime boog hebben, echter mag de geel-blauwe Rivarossi wel de Roco ICL-stam wel komen versterken  (y)
gr. Ed

Meppelspoor