Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Help! Something went horribly wrong... Een verflaag die scheurt na drogen

in Trams en smalspoor

Gestart door WeKra, 30 augustus 2013 07:53

Vorige topic - Volgende topic

Frans van Meerwijk

(y) (y) Goed zo Wes!

Dat je tóch een beetje eigenwijs blijft is geen punt... Modelbouw hoéft niet snel! Jonge Honden hebben nou eenmaal haast, want ze moeten nog zo veel, toch?  ;) 8)
Zitten hier de originele motortjes nog in? (Dan is er sinds 'mijn' BEC-kits daaraan wel iets verbeterd...)

Frans
Trams in aanbouw en in de vitrine, ook met trolleystang en dat moet ook nog fatsoenlijk rijden...

janw

Is die in het filmpje dezelfde als het slachtoffer eerder in dit draadje? Mooi werk; blij om te zien dat het helemaal goed is gekomen!

Zoedelaar

Ik ben gek op thrillers........ zeker als ze goed aflopen!

Olafs groeten uit 'Den Zoedel'!
Olafs groeten uit 'Den Zoedel'; modeltramstad in ontwikkeling

* Kijk voor meer op Instagram 'Den Zoedel'

WeKra

Haha, leuke reactie Olaf.
--
Ja Janw, het is dezelfde als op de eerste foto. Daar rijd hij op bovenleidingvoeding.
--
Frans: Tsja, dat zal de leeftijd zijn. Het hóeft ook zeker niet snel, maar als je snel resultaat kunt zien, dan is het nooit verkeerd. Ik moet wel toegeven dat afgezien van het resultaat, het bouwproces de meeste voldoening geeft. In het begin baalde ik dat ik het spuiten opnieuw moest doen, maar desalniettemin vond ik het leuk om het opnieuw te doen (Daarom ook zo snel al.) Door de eerder gedane ervaring wist ik hierbij wat ik wel en niet moest doen. Het model is daarom ook stukken mooier geworden.
--
Bedankt Tijgernootje!
--
De reactie wordt zeer gewaardeerd, zeker van de Burgemeester! Het grote voorbeeld, 'the master himself' die mijn tram 'picobello' vind. Voldoening alom.

Check ook mijn Facebook

tijgernootje

Met vr gr

Floris

Harzwald Hafen Bahn,de bouw.
https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=94249.0

WeKra

Goede vraag; niet bij stilgestaan.

Allereerst zal ik toch echt gaan beginnen aan de modules, maar ik zal me meer gaan focussen op de studie/toekomst, dus misschien wat minder trammen... (Tenminste, niet in model, in het echt zal ik t.z.t. met de echte wagens rijden!

Wes
Check ook mijn Facebook