Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Het project Zolei

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door Zolei, 12 maart 2013 22:29

Vorige topic - Volgende topic

Zolei

Binnenkort ga ik beginnen met het project Zolei,dit project omvat Hollands materieel van Lima met oa een koplopers wat 1700 series met ic rijtuigen een aantal thalysen en natuurlijk veel meer zoals tijgers en panda,s.
Het project kan je volgen op mijn youtube kanaal http://www.youtube.com/user/MrFastfreddy1964?feature=mhee
Het materieel waarop gereden gaat worden bestaat uit fleischamnn profirail op het zichtbare gedeelte en op de 2 andere niveaus zal gereden gaan worden ook met fleischamnn rail maar dan alleen het oude materiaal,mijn zolder beslaat de ruimte van 10 bij 4 meter al zal niet alles bebouwd worden omdat ik ook nog ruimte nodig heb om te lopen en te bouwen,het project is een fantasie project dus geen bestaand iets,baanplan heb ik ongeveer in m,n hoofd al zal ik dat nog wel eerst op papier moeten zetten.
Ook zal ik tzt mijn treinen moeten gaan digitaliseren(hulp is welkom)
Dit is wat ik ga rijden.

Gr Zolei

automobilia

Top volger erbij!

Lekker zo'n LIMA rakker ...........ik blijf ook bij die oude LIMA meuk klooien
Zie je meer als een lot genoot

succes,

Bert

Zolei

Bert dank je wel en als alles goed gaat zal ik gaan beginnen in de eerste week van april en dat zullen dan wel weekenden worden,doordeweeks vrij druk met werk(gelukkig nog)
Ben ook nog aan het kijken naar een digitale startset van fleischmann (twincenter)of dat nieuwe spul van Roco die z21,ik moet toch gaan digitaliseren dacht ik.

Gr Fred