Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

Fotowedstrijd april/mei; jouw mooiste treinsamenstelling.

in Fotowedstrijd

Gestart door Bob R., 8 april 2012 01:24

Vorige topic - Volgende topic

Martin Welberg

Citaat van: JaJo op  9 april 2012 09:46
Die eerste inzending van RuudK zal moeilijk te overtreffen zijn.... (y)

Groet Jaap

Jij doet het ook niet slecht  ;)

NS 1607

Als je de trein goed plaatst kun je hem in zn geheel er op krijgen.
Mij is dat gelukt met 6 bakken + lok.

Jos
De Langste Modelreizigerstrein van Europa is een feit

En was 1680 cm Lang

stig

Citaat van: Bob Rodenburg op  8 april 2012 01:24
Jouw mooiste treinsamenstelling.

De extra uitdaging is dat een complete trein moeilijk goed in beeld te brengen is

Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het weldegelijk de bedoeling is de gehele trein in beeld te brengen. Waarom anders het woord samenstelling? Als je de loc en eerste twee wagens fotografeert, is dat gewoon een foto van een trein, niet van de hele samenstelling.

En de melding dat deze FOTO wedstrijd extra moeilijk is om de COMPLETE trein goed in beeld te brengen.

Graag een reactie, want dat bepaalt toch wel wat ik ga uitbeelden.
Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

NS 1607

Zo kun je ook de wagens en / of lok op hun kant onder elkaar op tafel te leggen en fotograferen.

Jos.

En was 1680 cm Lang

Viktor

Ja, het is een extra uitdaging.
Ennuh Bob, aangezien zo'n beetje iedereen een foto heeft ingezonden he,
Wat nou als iedereen met één stem blijft zitten? ;D

Bob R.

@Stig, in principe is dat wel de bedoeling.

Ik hoop dat iedereen die gaat stemmen straks, daar wel naar kijkt, gaat er namelijk wel om dat de beste foto wind.
Niet de trein/modelbaan die je het mooiste vind. :)
Vr. groeten,
Bob

NS 1607

Dan kun je er minimaal 9 stuks uitmieteren.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Was maar een geintje he,  ;)
Jos.

En was 1680 cm Lang

stig

Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

Petertrein81

Mag ik toch even kwijt dat deze discussie voor mijn gevoel, een beetje neigt naar het benadelen van mensen. Die wel de mogelijkheid hebben om een lange modeltrein op hun baan te laten rijden. Vooral de opmerking van joop100 schiet mij een beetje in het verkeerde keelgat, ondanks de lachende smiley's.

Groet Peter.

NS6400

Ik ga denk ik ook maar eens een foto maken, maar daar gaat niks van kloppen. Het wordt namelijk een amerikaanse trein op engelse grond. Ik heb momenteel niks anders te fotograferen. Ik ga eens wat proberen met de camera.

Groet,
Paul

Bob R.

Door jullie* en mijn  enthousiasme is het volgen van de regeltjes van het reglement van deze wedstrijdronde er een beetje ingeschoten, daarvoor mijn excuses.

Ik ga geen foto's verwijderen, als jullie gewoon stemmen met de opdracht, en het feit dat dit een fotowedstrijd is, in gedachten zal er een juiste winnaar tevoorschijn komen.

Geniet van de inzendingen, onder de foto's die niet exact voldoen aan de eisen, zitten prachtige exemplaren (y)

*gewoon de opdracht lezen ;)
Vr. groeten,
Bob

Martin Welberg

Citaat van: Petertrein81 op 17 april 2012 07:25
Mag ik toch even kwijt dat deze discussie voor mijn gevoel, een beetje neigt naar het benadelen van mensen. Die wel de mogelijkheid hebben om een lange modeltrein op hun baan te laten rijden.
Groet Peter.

Wat heb dat met mooie foto's te maken ? Kan wel mooie foto's schieten zonder lengte

Hans Reints

De Rheingold, getrokken door de 3917, rolt het station van Vlieringen binnen.
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.