Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Nieuwe BNLS spoorkaart NEDERLAND

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door J_wijk, 26 november 2011 22:26

Vorige topic - Volgende topic

J_wijk

Hallo

Omdat er met het oude draadje niet veel wordt gedaan heb ik besloten om een nieuw draadje te starten. Niet alleen voor de kaart maar ook om te zien waar de treinen heen worden gestuurd
Bijv.

Ik stuur een trein van ..................... naar .......................... Dan maak ik een foto van de trein
En als die trein dan veilig en wel is aangekomen in ...................dan maakt de andere een foto van de trein op de model/modulebaan van hem als u begrijpt wat ik bedoel

Dit lijkt mij de beste kaart

http://www.google.nl/imgres?q=kaart+nederland&start=15&um=1&hl=nl&sa=N&tbo=d&addh=36&tbm=isch&tbnid=J-T0IpAxDv5MCM:&imgrefurl=http://www.typischthuis.nl/verkoop.php%3Fp%3D2&docid=3Ep35W4sC5DPEM&imgurl=http://www.typischthuis.nl/images/kaart-nederland.jpg&w=300&h=351&ei=6FXRTuCLOOSB4gTOg_3iBg&zoom=1&biw=1024&bih=690

Mvg Jarno

Tim Lubbers

Kan Lubberdam op de kaart komen :D :D :D :D
De bouw van Daventria.

J_wijk

Maar natuurlijk graag zelfs  :D morgen maak ik wel de kaart wandt dan heb ik de hele dag de tijd (y)

PS: waar ligt Lubberdam ongeveer op de kaart

Mvg Jarno

Tim Lubbers

Yes oke lubberdam is wel een kopstation dus het is dan wel een eindbesteming.
De bouw van Daventria.

J_wijk

In welke provincie bedoelde ik ??? ???

Mvg Jarno

Tim Lubbers

Aan de grens met Duitsland in overijssel.
De bouw van Daventria.

J_wijk

Staat genoteerd (y)

Zijn er nog anderen die op de kaart willen
Zo ja graag hier even melden bijv.
-in welke provincie
-stad of dorp
-kopstation og gewoon station
-ligt het aan de grens met duitsland
Alvast bedankt

Mvg Jarno

Ruud K

Volgens mij is er een perfecte spoorkaart NL van Sven. Dat hij tot nu toe niet is gebruikt, ligt niet aan de kaart. Kom op nl-rijders, organiseer eens wat mooi treinverkeer 8). Daar kan ik ook van genieten.

Groet,
Ruud
DB-tijdperk 3, Fleischmann-Roco-Trix, digitaal Multimaus

Edde

Over een jaar of 3 kan je mijn station ook aansluiten ;D.

gr Ed.

Viktor

Over een jaar ofzo kan mijn baan er ook bij ;)
Heb alleen nog geen naam ::)
gr. Viktor

J_wijk

ach doe het maar rustig aan hoor ;) ;D ;D

Marc Riswick

De bestaande kaart van nederland is al best een aantal keren gebruikt hoor. Ook in de toekomst zal dat weer gebeuren. Waarom weer een nieuwe kaart, de bestaande is toch prima, kunnen best nog een aantal lijnen en stations bij.

Marc
H0, 2-rail DCC, NL en grensverkeer, IB en Koploper

Ruud K

Precies, een nieuwe kaart lijkt me geen goed idee. Waarom helemaal opnieuw beginnen als er al een kaart is?

Groet,
Ruud
DB-tijdperk 3, Fleischmann-Roco-Trix, digitaal Multimaus

Marc Riswick

Naast ritten naar andere plaatsen op de Nederlandse kaart (Nieuwkoop van Jordy en Maasbrecht van Bart Mestrom) hebben er vanuit Stuyteweg/Hansbeek bijvoorbeeld ook al treinen van en naar Dönsdorf op de Duitse kaart gereden. Ook dat was een leuke samenwerking. Ook is er al een trein ontvangen van NS1607, die toen niet zelf thuis kon rijden kort na zijn verhuizing, maar hij is gewoon met zijn materieel naar Hansbeek gekomen (de ZLSM trein). Allerlei mogelijkheden dus. Ik ben nu even aant het bouwen aan de baan en daarna zullen er beslist weer treinen virtueel gaan rijden.

Lees de verschillende draadjes maar eens door, er zijn meer gebruikers van Nederlandse banen die al ritten gemaakt hebben.

groet Marc  (misschien moeten we ook eens over de grens naar Belgie gaan rijden.... ;D)
H0, 2-rail DCC, NL en grensverkeer, IB en Koploper

NS 1607

Ik kan in ieder geval de NL-B grens oversteken.
Ik heb nogal wat Belgisch spul liggen wat ook in Maastricht is geweest.
Onder andere de MBE (Maastricht - Brussel Express)

Hoewel het voor de echte MBE bijna afgelopen is, 9 december rijdt hij voor het laatst.  :'(
Blijft hij bij mij in ieder geval rijden.

Jos.
De Langste Modelreizigerstrein van Europa is een feit

En was 1680 cm Lang