Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Overbrenging TEE RAm op zondag 25 juni (morgen dus)

in Grootspoor

Gestart door Hans Reints, 24 juni 2006 12:54

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Citaat van: Marco Reparon op 25 juni 2006 16:44
Ronald,

de toekomst zag er in de zomer van 2003 nog heel anders uit  toen TEE Classics aan het opknappen begon ....

Ik bedoel hiermee dat hij schoon in de Northlander verf lijkt te staan terwijl hij weer terug gespoten zou gaan worden naar de TEE kleuren.

Groetjes Ronald
Groetjes Ronald

Bastiaan

Deze kopbak is weer een beetje toonbaar gemaakt omdat deze in het Verkehrshaus Luzern (Zwitsers spoorwegmuseum) geplaatst zou worden, in verband met een of andere modelbouwdagen die daar waren georganiseerd.
[img width=400 height=16]http://www.trapho.net/dump/gtw_combi.gif[/img]

tuurtje

A live performance so the whole world will see
I'm aligning the stars
Universal in art
See the god in me

V200-G2000

Weer zo jammer dat ze het niet goed hebben: De Lelystadse Stichting TEE spoorde de trein op in Canada, vanwaar hij inmiddels getransporteerd is naar Zwolle.

Ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd met het juiste verhaal. Eens afwachten op hun reactie.

Geoffrey Korstanje

@V200

De zwitserse TEE stichting heeft toch deze TEE teruggehaald uit Canada?
Of ben ik nu helemaal verkeerd ingelicht?

V200-G2000

Dat klopt, en dus niet de Stichting TEE Nederland zoals omroep Flevoland bericht.

Geoffrey Korstanje

oke, maar jij hebt het weer over de Lelystadse TEE stichting  ??? :-| ??? :-| ??? :-|

V200-G2000

Dat is een citaat van die omroep Flevoland, dat had ik mischien beter moeten aangeven, maar als je op de link van Arthur klikt zie je het daar direct staan. De Stichting TEE is gevestigd in Lelystad.

Hans Reints

Is het jullie opgevallen dat dit het meest gelezen bericht op Beneluxspoor is !!!(haast 1200 keer)
De DEIV ,zoals we hem nu mogen noemen ,staat wel heel erg in de belangstelling.
Nu nog het correcte model en dan zijn we helemaal tevreden

SK
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

Chris

Citaat van: Sobat Kras op 30 juni 2006 16:28
Is het jullie opgevallen dat dit het meest gelezen bericht op Beneluxspoor is !!!(haast 1200 keer)
De DEIV ,zoals we hem nu mogen noemen ,staat wel heel erg in de belangstelling.
Nu nog het correcte model en dan zijn we helemaal tevreden

SK

Het is dan ook een bijzonder model, (trein) met een bijzonder verleden, en ze spreekt heel veel mensen aan. Inclusief mijzelf.

Peter Korsten

Wat ik zelf erg leuk vond is dat men de ontwerpster (ja ja, een vrouw) van deze trein voor de dag hadden gehaald en voor de DE-IV/RAm/Northlander hadden gezet. Inmiddels is ze al 87, maar ze zag er erg goed uit voor haar leeftijd en ze was ook blij de trein weer te zien.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

Olav

Ik hoop dat ze het mag meemaken als de trein weer "origineel" is.  :D

Groeten

Olav
Groeten

Olav