Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Overbrenging TEE RAm op zondag 25 juni (morgen dus)

in Grootspoor

Gestart door Hans Reints, 24 juni 2006 12:54

Vorige topic - Volgende topic

Hans Reints

Staat netjes onder de foto

SK

Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

Ronald

Opvallend vind ik de outfit van het eerste stuurstandrijtuig tov de rest van de stam.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de eerste weer opnieuw in de verf gezet is al zou dat gezien de toekomst onzinnig zijn.

Groetjes Ronald
Groetjes Ronald

Chris

Citaat van: Richard Krol op 25 juni 2006 14:49
Bronvermelding?

edit: bericht is blijkbaar verplaatst uit een andere thread. Wie heeft dat gedaan?

Ik.

A : 2 tread over hetzelfde onderwerp. (2 treads zijn samengevoegd, er dus dus in het geheel niet geveegd of geknipt.)
B : Reacties liepen doorelkaar. Jij vroeg in toppic 1 waarom er geen bronvermelding was, en Sobat antwoordde in topic twee op jou vraag.

Vandaar de samenvoeging.

ps : hier kan ook de aankomst van de TEE Ram geplaatst worden, hoeven we geen 3e draadje voor te maken.....

ps2 : Bron is ook geplaatst.

ps3 : Iedereen kan fouten maken, de toonzetting kan vriendelijker. Werk desnoods met smily's we hebben er zat. 8)

ps4 : Op verzoek van Richard zijn opmerkingen verwijderd.

marco

Citaat van: Ronald op 25 juni 2006 16:15
Opvallend vind ik de outfit van het eerste stuurstandrijtuig tov de rest van de stam.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de eerste weer opnieuw in de verf gezet is al zou dat gezien de toekomst onzinnig zijn.

Groetjes Ronald

Ronald,

de toekomst zag er in de zomer van 2003 nog heel anders uit  toen TEE Classics aan het opknappen begon ....

@all: Waarom noemt iedereen dat ding toch RAm ... vanaf nu wordt het weer een DE-IV ....

Citaat van: Sobat Kras op 25 juni 2006 14:42
Klopt Er zijn nl. twee stuurstandrijtuigen. Dat is er dus een te veel, maar we missen de motorwagen, dus eigenlijk een te weinig. Al met al zijn het 5 bakken TEE.

nee, 2 teveel ;)
Oldskool Fleischmann H0 Tandradbaan & NS TP 3/4.

René

René Wolf, bekijkt het breed en spoort smal
www.rwfoto.nl

Hans Reints

Volgens  drehscheibe is om 16.55 Meerbush gepasseert. Dit is zogoed als op schema. Als het goed is zal dan over ruim drie kwartier het stel in Emmerich aan moeten komen!

SK
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

Arnold

Het regent hier (Arnhem) afgrijselijk.... Dat fotograferen van het stel zal wel niets worden.... ik ga de deur niet uit.  BRRRR

V200-G2000

Het transport kwam een uur te laat in Emmerich aan in de stromende regen. Vertrok daar op tijd en na het omlopen in Arnhem ging het een half uur voor dienstregeling naar Zwolle.

KNed

Mooie foto's!

Naar aanleiding van de berichgeving had ik verwacht dat de stellen er aan de de buitenkant slechter uit zouden zien...

Koen
H0: Periode: 1980-heden, vooral NL, 3-rail digitaal | LGB
Beheerder van: NL in Model | modelspooradressen | Marklin dipswitch

V200-G2000

De buitenkant zegt weinig, vooral van foto's gezien. Een paar bakken hebben toch wel behoorlijke roestplekken en op sommige plekken zitten er zelfs gaten in. Maar dat valt op zich nog wel te herstellen.

Arkadas

zijn er al foto's op nederlands grondgebied?

V200-G2000

Tussen Emmerich en Arnhem was het al te donker om de trein rijdend te fotorgaferen (en van Arnhem naar Zwolle helemaal), ik heb daarom alleen in Arnhem waar de 1312 moest omlopen een paar foto's kunnen maken. Niet ideaal, want de ICK's zaten er natuurlijk strak tegenaan.
http://www.richardkrol.nl/temp/northlanderarnhem20060625.jpg
http://www.richardkrol.nl/temp/1312arnhem20060625.jpg

rail4marcel

Hij is nu neem ik aan op de eindbestemming?

Marcel.
Voor grootspoorfoto's zie site

Julius

In Zl ja, de 1312+ICK zijn weer onderweg richting Wgm/Aswpl.

rail4marcel

Voor grootspoorfoto's zie site