Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

BNLS Spoorkaart voor Nederland

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door MathynK, 10 januari 2011 18:28

Vorige topic - Volgende topic

Erik

Mijn stations naam is Herenbos centraal.

Erik-Jan

Johan Keuterink

Een groot station dus? en doorgaand? ;)

Greets Johan

Erik

Hier een baanplan van mijn station het kan nog veranderen maar zeker is dat het een doorgaande station wordt.

En nog een kleine uitleg over de splitsing de 2 buitenste sporen gaan naar de schaduwstation en de 2 binnenste sporen naar een haven of iets dergelijks.

Erik-Jan

Marc Riswick

Mijn station Stuyteweg is een doorgangsstation met 8 sporen (7 langs perron en 1 doorrijspoor voor goederen e.d) en verbindingen over de grens naar Duitsland en belgie. Materieel is in ruime mate aanwezig.  (y)

Marc
H0, 2-rail DCC, NL en grensverkeer, IB en Koploper

Servé

Ik heb een duitse baan, maar ik heb ook een beetje Nederlands materieel (o.a. 2 koplopers en een hondekop).
Past dit? ;D

Ik sta wel al op de Duitse kaart...
Achjeh, lang leeve de fantasie ;D
Vriendelijke groet, Servé.

Papierbouwer

Mijn station heet Golfmere. ::) ::)

Papierbouwer ;)

Johan Keuterink

Hoi Erik!

Goed om te weten dat het een doorgaand station is!  ;)
Dan kunnen we hier rekening mee houden en plaatsen we je niet ergens in een hoekje  :P

Morgen komt er een nieuwe opzet online (y) (hopen we)

Greets Johan

Johan Keuterink

Citaat van: Servé op 10 januari 2011 19:54
Ik heb een duitse baan, maar ik heb ook een beetje Nederlands materieel (o.a. 2 koplopers en een hondekop).
Past dit? ;D

Ligt eraan Servé.. heeft het station een Duitse naam? En oogt het Duits? Dan kunnen we je misschien wel net over de Duitse grens plaatsen  ;). Heb je een linkje naar een bouwdraadje?

Citaat van: Papierbouwer op 10 januari 2011 19:55
Mij station heet Golfmere. ::) ::)

Papierbouwer ;)

Oké bedankt! ;D

Pff.. Gaat dit ooit allemaal nog op onze kaart passen Mathyn? :P
Vorige week kwam ik met dit idee bij jou aanzetten.. En moet je kijken wat daar van gekomen is 8)
Ik lach me rot hiero :D

Greets Johan

Servé

@Johan: http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,32009.0.html
Staat nog niet veel ;D

Maar... Er komt nog een stationnetje met een nog nader te bedenken naam, en die komt waarschijnlijk aan de grens ;) (en misschien ook met bovenleiding)

NS 1607

Ik heb momenteel nog niks in verband met het verbouwen van mijn nieuwe huis.
Maar als het zover is dan wil ik graag wel mee doen.

Jos.
De Langste Modelreizigerstrein van Europa is een feit

En was 1680 cm Lang

Johan Keuterink

Citaat van: Servé op 10 januari 2011 20:07
@Johan: http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,32009.0.html
Staat nog niet veel ;D

Maar... Er komt nog een stationnetje met een nog nader te bedenken naam, en die komt waarschijnlijk aan de grens ;) (en misschien ook met bovenleiding)

Oké.. Net voor de Duitse grens gaat wel lastig worden, ik geloof dat er nu al drie op die plek geplaatst moeten worden. Dat gaat veel creativiteit van ons verwachten  ::)

Wellicht is het nu voldoende om je naam in de kaart te zetten, maar dat zal ik nog met Mathyn overleggen (we zijn er immers samen aan begonnen)

@ Jos

Wat leuk! ;D Laat het ons tegen die tijd maar weten! (y)Dan plaatsen we jouw station er ook bij!

Greets Johan

Basilicum

Goed initiatief, heren. :)

Toch een paar puntjes om over na te denken:

• Ik zou 'Holland' in de titel op kaart veranderen in 'Nederland', tenzij het om de provincies Noord- en Zuid-Holland gaat.
  • Sommige banen hebben de naam van het grote voorbeeld. Denk maar eens aan de sloperij in Moordrecht Mijdrecht en plannen voor de modelbaan 'Maastricht'. Ik zou de topografie van Nederland als leidraad aanhouden.
Succes! (y)

Groet,
Basilicum

Servé

@Johan; Ik hoor het wel ;)

Mijn baan is trouwens geheel verzonnen ;)

Johan Keuterink

Citaat van: Basilicum op 10 januari 2011 20:16
Goed initiatief, heren. :)

Toch een paar puntjes om over na te denken:

• Ik zou 'Holland' in de titel op kaart veranderen in 'Nederland', tenzij het om de provincies Noord- en Zuid-Holland gaat.
  • Sommige banen hebben de naam van het grote voorbeeld. Denk maar eens aan de sloperij in Moordrecht en plannen voor de modelbaan 'Maastricht'. Ik zou de topografie van Nederland als leidraad aanhouden.
Succes! (y)

Groet,
Basilicum

Hoi Basilicum!

Bedankt voor je reactie! (y)
Daar gaan we nog eens over nadenken!
Wellicht kunnen we tegen die tijd de banen, met de namen van het grote voorbeeld als leidraad gebruiken en de rest hier omheen plaatsen.. ::)

Greets Johan

jakop

Natuurlijk wil Station Waldijk ook graag op de kaart.
In de eerste post van de link staat waar ik ongeveer denk dat Waldijk zou kunnen liggen.

Groet,

Jakop