Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

BNLS Spoorkaart voor Nederland

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door MathynK, 10 januari 2011 18:28

Vorige topic - Volgende topic

marcelp

Wegens een verhuizing was ik genoodzaakt de baan af te breken...maar de nieuwe plannen zijn alweer klaar en de ruwbouw van de tafel is klaar.
De plannen zijn om station Ede-Wageningen uit te gaan beelden...deze mag dus op de kaart ingetekend worden. (ergens waar maartensdijk lag denk ik)

Bouw en rij draadjes volgen binnenkort.

Groeten,
Marcel
Fleischmann, Roco en Piko HO - Tijdperk IV tot Heden - Materieel Nederlands - Esu Ecos2 - Digirails DR4088CS - OC32/DCC - iTrain 5 Pro

NS264

Hoi,

Ondertussen nieuwe meldingen binnengekregen hier.

De DB-kaart gaat vrolijk verder, ondertussen weet ik niet wie ik moet aanspreken om dit weer op te pikken?

Zou toch weer een leuke toevoeging zijn. ;)

Bij deze dus een oproep.

Gr Koen.
Voor meer interactie voor topic Voorbereiding bouw Swalbenburg: volg Instagram@swalbenburg_moba_n#

SimonH

Zo te zien beheert Viktor deze kaart.

Groeten Simon
Heußenstein : HO, DB 1957

tothebeach

Misschien hem even PB-en voor het bestand. Hij heeft sinds 2014 niet meer geplaatst. Gisteren heeft hij wel even gekeken, maar dat zegt niet alles.

Groet,
Michel

Viktor

Beste allen,

Ik ben inderdaad al een tijdje niet meer actief geweest hier. De originele kaart is helaas verloren gegaan toen mijn laptop begin dit jaar gestolen is. 
Veel succes gewenst met het maken van een nieuwe.

Mvg.

Viktor

SimonH

hallo NL-spoorders,

Wordt er al gewerkt aan een nieuwe kaart?

Anders wil ik wel wat in elkaar frutselen :)

Hoor het wel,

groeten, Simon
Heußenstein : HO, DB 1957

Besselspoor

Als 75% van de projecten die zo enthousiast op de kaart zijn aangekondigd werkelijk zijn gebouwd is het vroeg genoeg denk ik  ;)
RETROBAHN A.G.

NS264

Idd,

Misschien zijn er nog te weinig banen die al gebruikt kunnen worden voor dit item.

Maar eens inventariseren wat al berijdbaar is en wie er eventueel videobeelden hebben vanuit de treinen.

@Simon, graag als je wilt en er de tijd voor hebt.
Voor meer interactie voor topic Voorbereiding bouw Swalbenburg: volg Instagram@swalbenburg_moba_n#

Marc Riswick

De plaatsnamen van mijn baan, Stuyteweg, Stuyteweg-Oost, Hansbeek en Heuvelwoude bestaan nog steeds. De kaart is daar dus nog actueel.

groet Marc
H0, 2-rail DCC, NL en grensverkeer, IB en Koploper

Hoontje

Mijn baantje is qua doorgaande sporen bruikbaar.
Enkele filmpjes staan online op YouTube. Ben zelf niet handig genoeg om een kaart in elkaar te zetten.
Hopelijk kan en heeft er iemand tijd voor?

Groetjes

Hoontje

NS264

Graag vernieuwde en nieuwe aanmeldingen in dit topic verder doorzetten: Hier.

Mvg Koen

Hoontje

Hallo,

Misschien een idee om de (mogelijk) vervallen lijnen en stations als stippellijn aan te geven? Blijft het toch als soort herinnering voor het nageslacht bestaan...

Groetjes

Hoontje

Daan!

Lijkt me ietwat overdreven voor een modelspoorbaan. Herinnering voor het nageslacht..... Er zijn geen heldendaden verricht.  ;)

Marc Riswick

Klopt, maar dan zijn de oude rijverhalen wel begrijpelijker.

Marc
H0, 2-rail DCC, NL en grensverkeer, IB en Koploper