Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Treinen in Mass am See

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door mass am see, 3 augustus 2010 15:54

Vorige topic - Volgende topic

Railroadtycoon

Leuk  (y) Doorgaan Evert  8)
Als een probleem kan worden opgelost, zal dit ook gebeuren. Als het toch niet opgelost kan worden, heeft het ook geen zin om je er druk om te maken....

Viktor

Ik hoorde dat er ook nog een GTW van veolia langsgekomen was ;D (y)

mass am see

Dat is zo Viktor, maar de fotograaf had een trein gemist en kon de trein alleen aan het perron fotograferen.

Uwe kon nog net de trein op de digitale plaat vast leggen de trein reed al verder,wat is dat nu voor een trein zoiets heb ik nog nooit gezien.

ps als uwe beter had oplet had hij kunnen zien dat de trein naar Maastricht reed.

mvgr Evert en Bas.

Viktor

Railhopper

nieuwe aanwinst Evert ?

mass am see

Dion

groetjes Dion

Railhopper

hoi Evert,

kan ik de plan V binnen kort ook testen laten doen 8) in mass am see ?

groet Railhopper

mass am see

Hoi Dave,

Dat kan altijd  (y)

mvgr Evert.

mass am see

Vandaag kreeg Horst opdracht van zijn chef Von Rahden om 2 oudere umbouw wagens klaar te zetten voor transport richting Dönsdorf.
Kan het nog vroeger gromt Horst in zich zelf, Hij pakt de V200 035 en koppelt de 2 umbau wagens aan en zet de trein klaar op spoor 3.
Daar komt Kurt de machinist al aan sloffen moet ik die trein rijden naar Dönsdorf, Ja brult Horst uit de cabine alstublieft roept Horst
en geeft de papieren aan Kurt.

En daar brult de V200 035 richting Dönsdorf terwijl Horst nog wat foto's maakt, tis wel vroeg hoop dat de plaatjes een beetje scherp zijn.

Daar gaan ze denk Horst, Jammer waren best mooie wagens, maar Von Rahden is baas en niet ik.

mvgr Evert en Bas.

Basilicum

De trein is via Schwarzburg in Dönsdorf aangekomen. :)

Groet,
Bas