Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Hoe zetten we de treinen weg (opbergen)

in Ditjes en datjes

Gestart door Menno 1846, 24 juni 2024 20:02

Vorige topic - Volgende topic

Karben

Ik zet niets weg. Alles wat ik nodig heb staat op de baan, t.w. 1 stammetje railbus ( VT, VB, VS), 1 V36, 1 V100, 1Köf en een CFL 1600 en verder 3 4-assige Umbauers en circa 14 goederenwagens. Mijn voorkeur is de CFL en ik heb nog een  CFL wagen in bestelling en kan er dus een DB wagen in de verkoop. Mogelijk komt er ook nog een CFL bierwagen maar die is waarschijnlijk in de verkeerde schaal, t.w.1:43,5 i.p.v. 1:45.
Mijn filosofie: wat ik echt wil (CFL) schaf ik aan maar dat gaat ten koste van een (DB) minder model. En oh ja, ik heb nog een SNCF wagen.
.
En het bevalt me uitstekend op deze manier. Ik koop wat ik echt wil en niet voor de heb.
Groet, Karel.
Belangstelling onder andere in de Luxemburgse spoorwegen (CFL en voorgangers en ander OV aldaar) en de Zuiderzeestoomtram. Verder een (CFL) modelbaan in spoor 0.

Cor--24

Ergo, je zet het dus wel weg, namelijk op de baan,  :angel:
Mvg.

Cor

Klaas Zondervan

Vergeleken met veel anderen heb ik niet eens zo veel materieel. Maar als ik alles op de baan zet, kan er helemaal niks meer bewegen.
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel

Karben

Groet, Karel.
Belangstelling onder andere in de Luxemburgse spoorwegen (CFL en voorgangers en ander OV aldaar) en de Zuiderzeestoomtram. Verder een (CFL) modelbaan in spoor 0.

Ronald69

Ik heb ze op onderstaande wijze ingepakt:

Zo heb ik er inmiddels 10 van gevuld.
Grt, Ronald.

sncf231e

Mijn website: https://sncf231e.nl/

Edsko Hekman

Tsja, baas boven baas Fred!! Wat een collectie!!

1200blauw

MOVisser

Werken met spiegels...... :angel:

Lijkt het twee maal zo veel..... (y)

Ronald Visser
Je kunt me vinden op diverse treinenbeurzen. Zaterdag Houten 24 aug sta ik er weer. Ook met N-schaal.

ES44C4

Fruitdozen van de supermarkt:

Makkelijk te stapelen

M'n Eanossen

De wagens van mijn zoontje!

Ronald Halma

Citaat van: spoorijzer op 25 juni 2024 12:19
Ik heb het geheel in de OVP in bananendozen zitten.

Een groot deel idd zo ingepakt. Deel in ovp op schap, deel in Auer boxen :) Teveel! ;D ;)

Klaas Zondervan

Citaat van: ES44C4 op 25 juni 2024 21:01
De wagens van mijn zoontje!
Zoontje heeft afgekeken bij Floris. ;D
Projecten:
Dubbelom
Halte Assel

Ferdinand Bogman

Parketrijder met voornamelijk jaren 60/70-Fleischmann-spul. Van plan ooit weer een vaste baan te bouwen. Tot die tijd: Wohnzimmer Rbf

hmmglaser

Modellen waar ik niet mee rij zitten in de ovp in een verhuisdoos en staan in de kast!
Modellen waar ik mee rij staan op de baan en gaan om de beurt mee naar de stamtafel elke eerste dinsdag van de maand in een trainsafe travel van 1,8 mtr.
En als ik het geld er voor had kocht ik de trainsafe vision om mijn modellen op te slaan.
Mvg Mark