Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

Bueker.net?

in Grootspoor

Gestart door Christoph, 22 juni 2024 23:00

Vorige topic - Volgende topic

Christoph

Beste medespoorders,

enige tijd geleden, had ik een website gevonden met landskaarten waar de diverse spoorlijnen op afgebeeld stonden.
Dit was http://www.bueker.net/trainspotting, na langere tijd wilde ik hier weer eens kijken om diverse spoorlijnen op te zoeken in mijn komende vakantielanden.
Tot mijn verbazing moet er echter ingelogt worden tegenwoordig, weet iemand of er een vervangende site is of er iemand is die toegang tot deze site kan verlenen?

Groeten,

Christoph

Sicco Dierdorp

Keska

Topic's titel zou Bueker? moeten zijn. ;)

Mod: zonet verbeterd, bedankt
Walter

Cor--24

Mvg.

Cor

H0eGenaamd

De kaarten op de site werden al jaren niet meer geactualiseerd, en er stond ook ergens een opmerking bij dat het een aflopende zaak was. Het lijkt erop dat de beheerder er nu definitief meer gestopt is. Alleen de link naar de Akense wielersportvereniging werk nog, maar dat is een separate site.

Jammer, want de kaarten waren ideaal om een snel overzicht te krijgen van het spoorwegnetwerk in een bepaald land of gebied.

Roald
Ik heb dingen gezien die nu nauwelijks meer te bevatten zijn. Stoom op de Thörlerbahn. Goederenvervoer in Oberfeistritz. GmP's in het Ybbstal, zó lang dat zelfs de sterkste machine er bijna geen beweging in kreeg. Allemaal...geschiedenis  :'( .

Maartenw

In 2010 heb ik alle (toen bekende) kaarten gedownload. 58 kaarten totaal.
Ik weet niet wanneer de laatste actualisatie was, maar als er interesse is, dan kan ik deze wel mailen naar geïnteresseerden.
Het is iets van 4,5 mB.
Stuur me dan een bericht.
Met vriendelijke groet, Maarten