Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Ridder Gerco van Beelen

in Sobat Kras

Gestart door Hans Reints, 27 april 2024 10:15

Vorige topic - Volgende topic

Hans Reints

Het heeft Z.M. de Koning behaagd om Gerco te benoemen tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Gisteren heb ik in Valkenburg een trotse Gerco mogen feliciteren met het verkrijgen van zijn Kon. Onderscheiding. Deze Kon. Onderscheiding heeft hij mede mogen ontvangen voor zijn niet aflatende interesse in het op een hoger plan brengen van onze modelspoorhobby. Hoeveel hobbyisten heeft hij niet blij gemaakt met de vele plotjes in styreen. Nu laat hij ons weer meegenieten met de technieken van het printen.

Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

NS2408

Van harte gefeliciteerd, Gerco

NS264

Hartelijk gefeliciteerd Gerco.

Gr. Koen.
Voor meer interactie voor topic Voorbereiding bouw Swalbenburg: volg Instagram@swalbenburg_moba_n#

Rob Moerkerken

Gerco,

Van harte gefeliciteerd met je onderscheiding  (y)

groet, Rob
Rob Moerkerken

1200blauw

Van harte gefeliciteerd Gerco! (y)

Citaat van: Hans Reints op 27 april 2024 10:15
Deze Kon.onderscheiding heeft hij mede mogen ontvangen voor zijn niet aflatende interesse in het op een hoger plan brengen van onze modelspoorhobby. Hoeveel hobbyisten heeft hij niet blij gemaakt met de vele plotjes in styreen. Nu laat hij ons weer meegenieten met de technieken van het printen.

Dat leek me een vrij magere basis om een koninklijke onderscheiding te krijgen, dus ik heb me er even in verdiept. Lees hier of hier wat Gerco zoal aan de samenleving bijdraagt.
Overigens lijkt het er bijna op of de hele familie Van Beelen onderscheiden is ;)

roco

Rob Bennis

Gefeliciteerd Gerco,

Wel verdiend  (y)

Rob
Met vriendelijke groet,
Rob Bennis

YouTube
Mat 46
Mat 40

Weerd

Gefeliciteerd Gerco.
Een eervolle benoeming!

Edsko Hekman

Rob Ellerman

Gefeliciteerd Gerco met deze mooie onderscheiding!

Rob
Op weg naar Culemborg.... in 1:87 (tp. 3)

Railpassie

:D Gefeliciteerd Gerco   (y)

NS 1607

Van harte gefeliciteerd Gerco.

Jos.
De Langste Modelreizigerstrein van Europa is een feit

En was 1680 cm Lang

Pauldg

Nou ja ridder? Hij is lid in de orde van Oranje Nassau. Ridder is de volgende upgrade  ;D

Van harte Gerco en welverdiend!  (y)
Boomshanka!

Gerco van Beelen

Dank voor de felicitaties