Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

Fleischmann Profi kortkoppelingen 386515

in Algemeen

Gestart door Link, 7 februari 2024 19:55

Vorige topic - Volgende topic

Link

Jaren geleden ben ik voor deze kortkoppelingen gegaan (vond ik mooiste), maar Fleischmann als merk is dood (toch?) Toch zijn deze doosjes nog nergens uitverkocht. Worden de kortkoppelingen dan nog wel vervaardigd door Fleischmann of iemand die dat heeft overgenomen of houdt het een keer op. En zo ja, wat zou dan het beste alternatief zijn?

Ik heb proberen te zoeken (want deze vraag zal zeker eerder gesteld zijn), maar om eerlijk te zijn; heb nooit wat gesnapt van de zoekfunctie hier.

Overet

Fleischmann is als merk niet dood, maar is sinds enkele jaren beperkt tot N-spoor. Roco doet H0. Beide merken zijn onderdeel van één concern. De Profi- koppeling is op de website van Roco leverbaar, naast de Roco universeelkoppeling en de Roco kortkoppeling.

Tom
Plannen voor baan tijdperk III naar DB-voorbeeld. Roco Multi-maus/Maus2/MausR3, Z21, Mardec, Koploper of Rocrail?

henk

Enkele H0 producten worden nog steeds onder de naam Fleischmann geleverd en hieronder is de profikoppeling.

https://www.fleischmann.de/fde/catalogsearch/result?q=Profi&verfuegbarkeit_status=41%2C42%2C43%2C45&spur=294
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.