Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Trix 2024, nieuws van de fabrikant

in H0

Gestart door 4020 281-4, 8 januari 2024 15:04

Vorige topic - Volgende topic

Arjan6511

Ja, een T3000e draagwagen die Roco en Piko al hebben! Slechts 50% duurder....

https://www.youtube.com/@arjans3459/videos > abonneer want er komt meer! Treinenvideo's uit NL/D/AT

V200-G2000

Dat scheelt weer voor mijn portemonnee, dit jaar geen geld naar Trix. Nu nog de andere merken afwachten.

brutus

De Loks van trix worden alleen nog inclusief  sound aangeboden.  Bij de andere merken kun je zelf nog kiezen of je vitrine , digitaal of sound doet. Scheelt al snel 120 euro.
Ik vraag mij ook af of er nog wel een markt is voor die Canadese Nordtlander. Is al eerder uitgebracht. En de laatste keer dat ze de TEE uitvoering gingen produceren , 2011 ??? of zo ,kwam hij na 1 maand al in de uitverkoop voor 169 euro. Adviesprijs was toen analoog 299 euro en met sound 349 euro , dan had je de zwitser .

Quinzeedied

Ook hier scheelt het weer voor de portomonnee, wel goede ontwikkeling dat naast de nieuwe ook bestaande modellen worden voorzien van bufferbalk op de juiste hoogte, de nieuwe Duitse pantografen zien er ook fraai uit. Maar die modellen heb ik al van andere merken.
En waarom de 041 nog steeds niet voorzien is van een compleet drijfwerk en kloppende buferbalktrapjes, terwijl daar al jaren over geklaagd wordt...

cor_b

Weer geen geld voor Trix , dus we kunnen rustig door sparen.

Cor

roco

Ook ik spaar nog "even" door voor een ander treinstel van ..models .

Sikko

En ik maar hopen dat er dit jaar een tp.IV rode M2-set zou komen na de groene tp.III van vorig jaar.  :'(

reMARKable

Waarom ze dan ook kiezen voor een Transcereales set met zwarte onderkant...  ???
Die chassis zijn bij 99% van de wagens gewoon griis  >:(
Regelmatig nieuwe foto's online! https://www.flickr.com/photos/remarkable1432/

IJmc

Helemaal niets voor mij, m'n geld gaat wel naar een ander merk.

DBCargo

Dit is het schoolvoorbeeld van hoe je een merk om zeep helpt. Echt niks verrassends in deze folder.

Falcon10

Niemand de Strukton 1800 CO² neutraal ?
Jullie nederlanders blijven me verbazen.  ;D

Bahn-AG

Bor de Wolf

Citaat van: Falcon10 op  8 januari 2024 18:53
Niemand de Strukton 1800 CO² neutraal ?
Jullie nederlanders blijven me verbazen.  ;D

Vind jij 'm mooi dan?   ::)

Bor

NS 1607

Citaat van: Bahn-AG op  8 januari 2024 19:05
Stoom willen we !  ;D

Bart

Er is stoom aangekondigd.
SJ B1200 museumuitvoering Zweden.  ;) ;)

Jos.
De Langste Modelreizigerstrein van Europa is een feit

En was 1680 cm Lang