Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Roco 2024

in H0

Gestart door sneek, 4 januari 2024 16:52

Vorige topic - Volgende topic

sneek

De op 4 januari gepresenteerde Tommie & Tess loc 9902 van Railexperts (ex-NS 1616) in frivole kleuren zal in de loop van 2024 bij Roco in halfnul verschijnen. Het is een mooie samenwerking met Rail Magazine en Railexperts.
Catalogusnummers worden 7500089, 7510089 en 7520089.
https://www.roco.cc/rde/produkte/lokomotiven/elektrolokomotiven/7500089-elektrolokomotive-9902-railexperts.html?fbclid=IwAR3V57Fi1CuRk9QSKfzjGwfOldx94P6T5xCFi-IGMlEcSQMphtgb9G6Pax4
Deutsche Bundesbahn epoche 3 is favoriet, maar ook die goeie ouwe NS vergeet ik niet!

Bouw H0 Lahntal- und Aartalbahn 1956-1962 (Diez, Balduinstein, Hohenstein), Traincontroller Gold, MultiZentrale Roco.

Daan!

Opvallend. Niet alleen de kleurstelling, maar ook dat ze hem al uitbrengen. Want waarvoor ga je dit ding inzetten?
En Roco gebruikt flinke catalogusnummers, wat neem ik aan hetzelfde is als artikelnummers?

Huup

Een artikelnummer is het nummer waarmee het model in de catalogus onderscheiden wordt. :angel:

Corné81

Is al bekend wanneer de rest wordt aangekondigd ?

Gelijkstroom 1:87 NS Tp Va Dienstregelingsjaar 1995/1996

Sicco Dierdorp

Citaat van: Daan! op  4 januari 2024 16:58
Opvallend. Niet alleen de kleurstelling, maar ook dat ze hem al uitbrengen. Want waarvoor ga je dit ding inzetten?
En Roco gebruikt flinke catalogusnummers, wat neem ik aan hetzelfde is als artikelnummers?

Roco is vorig jaar gestart met een nieuwe basis voor de nummers, ze zijn nu erg lang...

Falkenberg

CiteerIs all wanneer de rest wordt aangekondigd ?

Traditioneel ergens tussen 10 en 15 januari

Dennis94

Hij is lekker aan de prijs... is dat het nieuwe normaal?  :'(

Sicco Dierdorp

ik hoop het niet zeg

Rob quaedvlieg

Vind het ook al een absurde prijs voor 1 lok

Mischa

Dan zijn de prijsen van Piko voor de 2000,2200 en 1100 toch wel wat normaler...
Mischa

Huup

299€. Een buffel kost 450.....

André82

Citaat van: Daan! op  4 januari 2024 16:58
Het is een gewone RXP loc dus je kan hem overal voor verwachten.

Daan!

Nou overal...een enkele chartertrein. Een ICNG wordt het liefst met de 9903 gereden.

Sicco Dierdorp

Die is al een tijdje stuk. Zo lang dat dat er enkele van de 'wekelijkse' transporten die gemiddeld 1x per maand plaatsvinden door de 9902 (of 9901) gereden zijn

Edwin2121992

Rood heeft de 9902 ook vaak zat met 2454 crew spul gereden en 2454, motorpost, zelfs sik in opzending over de hoofdbaan. Die hobbyisten kennende, RXP en de Crew zijn nauw verbonden, zal dit leuke lokje vast ook in de toekomst wel eens voor dat spul ingezet worden.
De prijs is misschien te verklaren door dat het toch wel een vrij ingewikkelde bedrukking is en heeft misschien meer stappen nodig dan geel en grijs spuiten met zwarte en witte opschriften.

Groeten Edwin.