Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Denkend aan Zwitserland

in Mediatheek

Gestart door Jeronimos, 27 november 2023 20:39

Vorige topic - Volgende topic

Jeronimos

Er is geen GKTC dit jaar, toch kan André van Duijn zich nog wat amuseren met treinen. Samen met Janny reist hij per trein naar en door Zwitserland om daar de boel eens te bekijken. Zondagavond zo rond half tien Ned 1.

Vertrek uit Amsterdam, aankomst Zermatt. Typisch toeristische dingen bekeken.
Matterhorn, Gornegratbahn, vuurtoren vlak bij oorsprong Rijn.

Zelf heb ik de aflevering net teruggekeken (kon zondag niet kijken).

Leuk om 1 keer te kijken, dan niet meer.

Jeroen

R.C.Grootveld

Ik zie veel herinneringen uit het al dan niet recente verleden, maar vind dat AvD zich wel erg in the lead is en 'lollig' probeert te doen.
Net als met die vaarprogramma's met dat stel.

Hasenwald

Ook net gekeken. Prima hoor, precies wat je ervan verwacht.
Lekker lollig laten doen die van Duin. Genoeg ellende als compensatie op te televisie te zien.
Groet, Enrico

Hasenwald  |  Epoche III-IV-V  | H0 Roco-Line 2.1  |  BMD16N-SD  |  Digikeijs 4018  |  IB II  |  Power 4  |  iTrain Plus

Mar-Cas

Ahum,
leuk die André met Jannie. maar wat eindelijk de show steelt is dat hondje, die ogen, die gedachte wat nu weer, zal toch niet, wat nu weer, 'n hond met sokken, hoe verzinnen jullie het, mot ik nu, doe het zelf, 'n slee, ga er zelf op,'t is koud hier, go home, wat heb ik nu te .....
D's is pas genieten (y)
Greetz Caspar

Edwin2121992

Waar is André van Duin ook alweer bekend mee geworden? ::) :-X

Groeten Edwin.

Arjan6511

https://www.youtube.com/@arjans3459/videos > abonneer want er komt meer! Treinenvideo's uit NL/D/AT

Jeronimos

Ook de tweede aflevering net even teruggekeken.  Deze vond ik zelfs minder interessant dan de eerste. Minder treinen. Meer gezwets van André: "Goh, wist ik niet." Dat zegde hij mij net even wat te vaak.

Afl. ging over o..a. Luzern (Kappellbrücke), Weggis voor de Rigi waar ze met de boot naar toe gingen. 
Jeroen

Robkop

Tot nu toe op zich wel een leuke serie.
Plekken waar je wel s over gelezen hebt, nu op een ontspannen wijze in beeld gebracht.
Mss zou achtergrondinfo waar en hoe zaken te vinden op een website wel een mooie aanvulling zijn, voor als je zelf zonder veel gezoek ook eens zo iets zou willen doen. En dan vooral erbij zetten wat het allemaal zal gaan kosten.
De groeten van Rob