Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Module MOx

in BNLS-forum modulebaan bouwverslagen H0

Gestart door MOVisser, 28 februari 2023 10:12

Vorige topic - Volgende topic

Marcel112

Moet dit alles eigenlijk niet verplaatst worden naar de Forumbaan hoek?  ???

Top dat je aan het bouwen bent geslagen met de bak Ronald.
Rijswijk is de eerste beurs voor ons.  ;D
Alle foto's van Spoor op Vleugels EMV Foto album
Alle filmpjes van de vereniging op Youtube

MOVisser

Ja het is maar net waar je de klemtoon op legt.
Het kan ook onder het onderwerp dijk begrassen of stelconplaten leggen    (y)

In principe is de bak nu geheel beschikbaar: poten, bak, achterwand en fries.
BB`s komen ooit nog wel eens. of worden gemaakt zonder uitleg hier en zijn er ineens  :angel:

Het vervolg gaat straks meer over de bouw van het containertransport en de kranen op de kade.
Maar eens zien.
Voorlopig even alle "projectjes" bij elkaar vinden en sorteren.  Kan ik mijn werkblad weer gebruiken.

Daarbij poppetjes vormgeven in Blender. Voor een bestelling zijn dat Batman en Robin.
Moeten van staand naar zittend in hun Batmobiel.

Ronald Visser

Je kunt me vinden op diverse treinenbeurzen. Zaterdag Houten 24 aug sta ik er weer. Ook met N-schaal.

MOVisser

Allen,
die balken in het lichaam moet ik aanbrengen om het figuur te kunnen wijzigen.
Na akkoord en bewaren zijn deze geen onderdeel meer van het figuur.

Zo zijn alle ge-meshte bestanden (ook dieren etc.., door mij) in houding aan te passen.

Ronald Visser
Je kunt me vinden op diverse treinenbeurzen. Zaterdag Houten 24 aug sta ik er weer. Ook met N-schaal.

Wim Vink

Met vriendelijke groet,
Wim

nighttrain1

Ik vind die verbinding tussen de poten lang zo gek nog niet!!
Chapeau!  (y) (y)
Groeten Richard, nighttrain1

Bouw:Modelbaan & modulebakken

Hans van de Burgt

Ik zou eea combineren met de bekende kruiskatten, en er een plaat bovenop leggen. Dat blijkt heel handig te zijn.

Gr, Hans

Joz

Die bedhaken zijn inderdaad geweldig en vaak onderschat.

Maar kruiskatten?  ???

HuubvG

Citaat van: MOVisser op  6 maart 2023 19:11
Zo zijn alle ge-meshte bestanden (ook dieren etc.., door mij) in houding aan te passen.
Even wat kruiskatten op maat Blenderen?
Oude Fleischmann treinen vanaf 1962, Train Jaune vanaf 2002 en nog wat knutselplannen

MOVisser

Wat een type fout al niet te weeg kan brengen.
Toets K en L zitten naast elkaar........ ;)

Ronald Visser
(even snel, ik kan natuurlijk veel verder gaan, maar daar neem ik de tijd niet voor)

HuubvG

Oude Fleischmann treinen vanaf 1962, Train Jaune vanaf 2002 en nog wat knutselplannen

MOVisser

Door een zekere "kruizen-bestuiving" ben ik geactiveerd en heb ik net de BB`s in elkaar gezet.

;)
Goed op de tekening van de bouwbeschrijving kijken, dat het voor-paneel vooraan komt, de zijpanelen aan de zijkant en het achter-paneel aan de achterzijde. Het bovenblad komt bovenop.
Een hele pot lijm op de aansluitende kanten gespoten :-X en de zaak zit muurvast (later.... :angel: )
Met kleine spijkertjes de delen gefixeerd.

En toch..... :-X
Foto volgt.

Ronald Visser
1505

MOVisser

De bedoelde foto.

En toch.... :-X

Ronald Visser

NS264

Paar gaten erin en woofers.
Voor meer interactie voor topic Voorbereiding bouw Swalbenburg: volg Instagram@swalbenburg_moba_n#

MOVisser

Stoomloc geluiden...... (y) (y)

Ronald Visser

Joz

Met "en toch" bedoel je bovenplaat iets te breed (lang)?  :-\