Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

Roco 2023

in H0

Gestart door Rick, 4 januari 2023 19:04

Vorige topic - Volgende topic

Martijn193

Top gedaan. Misschien is iemand niet wakker geweest en verkeerde foto's geplaatst.

Zullen dit nieuwe nummers zijn?
Martijn, Voorzitter Beneluxspoor

KNed

De rijtuignummers op de foto's zijn in ieder geval nieuwe nummers.

Wat me ook opvalt is dat als je de drie foto's vergelijkt dat de lichtval op de ramen anders is.
Samen met de nieuwe rijtuignummers zou dat betekenen dat het geen fotoshops zijn. En als dat zo is er er wel een foutje gemaakt met de streep.

Koen
H0: Periode: 1980-heden, vooral NL, 3-rail digitaal | LGB
Beheerder van: NL in Model | modelspooradressen | Marklin dipswitch

Edwin2121992

Het eerste klas rijtuig heeft duidelijk photoshop geel, geen enkel reliëf bij de deuren. Tweede klas rijtuigen zijn wat minder photoshop, al heb ik het idee dat het perspectief van sommige opschriften niet klopt en misschien dus toch geshopt. Overigens zijn alle foto's uitgerekt in hoogte.

Groeten Edwin.

KNed

Dan de antwoorden op de mails afwachten dus.

Koen
H0: Periode: 1980-heden, vooral NL, 3-rail digitaal | LGB
Beheerder van: NL in Model | modelspooradressen | Marklin dipswitch

Chris

De kraan is doorgeschoven naar 2024.
De ICK 2e klasse rijtuigen ook.

De ICK rijtuigen waren geen photoshops.

ICK 1e klasse rijtuig is reeds leverbaar

bron : Roco

Plan V groen leverbaar vanaf week 48-49

Daan!

Citaat van: Chris op  8 november 2023 10:39
ICK 1e klasse rijtuig is reeds leverbaar

En hoe vind je dat hij eruit ziet?

Martijn193

Dan zat er dus idd een fout in, in de 2e klasse.

Goed opgemerkt dus!
Martijn, Voorzitter Beneluxspoor

Chris

@Daan : 1e klasse ICK ? Netjes hoor. Ziet er goed uit.

spoorzeven

Inmiddels gearriveerd (ook hier): de 011 062-7 (Roco 70051) ofwel de stoomloc van Bw Rheine die in 1971 de halve Randstad langs het spoor deed staan op 11 en 12 september en onder meer de directe aanleiding vormde de 3737 weer rijvaardig te maken.
Groet, Frank

Benelux795

Alleen had 'tie toen geen witte velgen meer... ;D
De groeten! Vincent

Arlbergbahn...?
Bf Kibronn

spoorzeven

Klopt. Ik weet niet of ik daar iets aan ga doen. Eerst maar eens blauwe Blokkendozen scoren.
Groet, Frank

Taigagaai

Citaat van: Chris op  8 november 2023 11:08
@Daan : 1e klasse ICK ? Netjes hoor. Ziet er goed uit.
Zijn de foutjes uit de eerste series nu aangepakt? Als ik het goed heb, was de eerste serie met een foutief interieur en was van de tweede serie het interieur wel goed, maar de buitenzijde niet.
Spoorgroet, Martin

Quinzeedied

Eerste serie had een verkeerd basismodel, met vaste trapjes bij deuren en verkeerde draaistellen, dat is bij de tweede serie gecorrigeerd. Of ze toen ook het interieur hebben aangepast (voor de eerste klasse) vraag ik me af...

Falcon10

De W13 shops hebben een nieuw exclusief model aangekondigd dat door Roco wordt geproduceerd :

Verkrijgbaar in AC, DC en DC sound

Arjan6511

Citaat van: Arjan6511 op 23 september 2023 10:03
Beetje laat...

Betere weg: Roco mailen en vragen of dit de uiteindelijke productiemodellen zijn. Zo nee, kan er mogelijk nog wat worden aangepast.

Dit dus gedaan, om 910u de (automatische) bevestiging ontvangen van mijn mail. Ze hebben natuurlijk weekend, dus een reactie zal nog wel even duren.

Anders weet ik precies hoe het gaat, te vaak gezien hier bij (ex-)forumleden, hier op forum vooraf klagen, hopen op ramsj en niets melden aan producent.

Helaas heeft het de firma niet behaagd om mij een reactie te sturen. Inderdaad is de uitlevering de 2e klassers opgeschoven, of dat komt omdat we zo massaal in opstand kwamen blijft gissen.
https://www.youtube.com/@arjans3459/videos > abonneer want er komt meer! Treinenvideo's uit NL/D/AT