Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Wat is je favoriete model? Plaats hier je foto...

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door Peter45, 30 september 2020 14:19

Vorige topic - Volgende topic

roadster36

Eelco Storm

Arjan6511

Citaat van: Peter74 op 30 september 2020 14:19
Mijn voorkeur gaat uit naar de Roco stoomlok baureihe 85. Zoals op onderstaande afbeelding te zien een prachtig model met uitstekende rij eigenschappen, zelfs in de korte Roco radius 2 bochten. En dat voor een 5 asser

DSCN4274 by Peter Verlooy, on Flickr

30-9 september als favoriete lok aangeprezen en 5 oktober te koop aangeboden? Of toevallig weer 2 stuks in bezit?
https://www.h0-modellbahnforum.de/t345036f19604-Roco-modell-der-RESERVIERT.html
https://www.youtube.com/@arjans3459/videos > abonneer want er komt meer! Treinenvideo's uit NL/D/AT

Bas, Dordrecht

Op dit moment deze die ik net heb verouderd....

Samen met een andere bewerkte SNCF diesel...

Groeten

Bas

Frank 123

BR 23 (in dit geval Trix met sound)

Wel de versie met zilveren ringen om de ketel (excuses voor de matig iPad foto was te lui om iPhone 2 verdiepingen lager te gaan halen)

Gr Frank

Mijn banen in aanbouw:
Bahnstrecke 5867
Am Ende der Strecke

ex44

Bij mij wisselt dat met de dag, het is maar net waar ik mee bezig ben.

Vaak genoeg ook zijn dat autootjes (H0), vooral, om wat voor reden dan ook, Opels.
Zoals bijvoorbeeld deze Opel Kapitän B van Brekina:

Syb030

Grappig, maar tussen alle fraaie en bijzondere locs heb ik toch "iets speciaals" met de kuiptender.

Als jonge modelspoorder vond ik de vorm van die tender al iets elegants hebben. Maar pas het laatste jaar heb ik zelf een kuiptenderloc in bezit. Deze BR50, met fraai verfijnd drijfwerk en kortkoppeling tussen loc en tender, scoort daarom hoog in het favorietenlijstje. En dat ik nu ook een 38 met kuiptender heb, zal niemand verbazen.

----------------------------------------------
:-) Pas op. Er kan nog een trein komen. :-)
----------------------------------------------