Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

Brawa 2019

in Archief 2019

Gestart door Basilicum, 18 januari 2019 15:08

Vorige topic - Volgende topic

spoorzeven

Op de site van Brawa: Brawa.de en klikken op de tekening van de V100, wijst zich vanzelf.
Groet, Frank

arnout

Ik zit naar die 49524 te kijken maar hoort daar geen NS logo op omdat hij in tp IV aangegeven staat?

Gr Arnout.

spoorzeven

Ja, daar heb je wel een punt. Snel even in mijn diaverzameling gekeken en alle wagens hebben dat logo. Dat wordt dus transfers scoren bij Kleinspoor.
Groet, Frank

henk

Denk eerder een oud plaatje. Zou het model eerst even bekijken voordat je naar KleiNSpoor rent.
Het is heel Nederlands om iets heel Nederlands te vinden.

arnout

Effe afwachten is het beste denk ik. Zou er wel een paar met NS en DB logo TP 4 willen. Die blauwe met zwenkdak is ook wel leuk maar net te modern denk ik.

hgrm

Citaat van: Floris op 18 januari 2019 18:50
ook weer teleurstellend.... aangezien BraWa ook regelmatig treinstellen uitbrengt had ik nog hoop op een Flirt3.

Dat hoop(te) ik bij elke fabrikant en tot nu toe valt het tegen....alleen Liliput lijkt me nog een reële mogelijkheid.

sander1985

Wauw, blij dat ik die besteld heb. Alleen komt er bij mij een NS-stomer voor maar de rijtuigen ogen heel fraai.
Bouw: OHMB - Krommeveer
In de planning: een stukje Gouda

Falcon10

Jup, happy happy, incl BR01 :D

Pauldg

Het spoor O programma van Brawa is zo te zien voltooid verleden tijd. Jammer hoor. Ik had daar op een of andere manier meer mee dan met de wagens van Lenz.

Gelukkig hebben we de foto's nog.  :)
Boomshanka!

ex44

Hier (even wat naar beneden scrollen) nog meer glimpen van de BR 01 in wording. Veelbelovend!

puntenglijder

ex44

ex44

Er zit schot in de Silberlinge van BRAWA. Zie hun Werkstattbericht Beetje naar beneden draaien.