Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Dioramaatje 009

in Trams en smalspoor

Gestart door tothebeach, 30 december 2018 21:22

Vorige topic - Volgende topic

decauville_nl

Mooi werk Michel. Sfeer heel mooi getroffen...
Atelier Bongaards * Arnoud Bongaards - Amsterdam

Diorama voor Artitec: https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=92010.0

Reeks77

Ik mis de mannen , die Jeu de Boules aan het spelen zijn , de sfeer is volkomen terecht absurd mooi en geslaagd !!

tothebeach

@ allen, dank voor de complimenten. Deze kleine modules zijn een zegen voor het modelbouwen. Je hebt ruimte en tijd om gewoon et experimenteren en je hebt snel resultaat. Een volgende modelbaan staat gepland op ongeveer dezelfde oppervlakte.

@Alexander (reeks77): Ik heb bevolking besteld (wel 4!), alleen zullen deze niet aan het Jeu de Boulen zijn. Het is nogal regenachtig....

Groet,
Michel

tothebeach

Nadat een ander project was afgerond, kan ik weer even verder in Noord Frankrijk:

(Foto is genomen met daglicht)
Wat begrasd, wat onkruid geplaatst en het schuurtje achter ingericht. Nu nog struikjes plaatsen en ook deze module is dan af. Dan mag ik mij eens gaan buigen over de achtergrond en enkele cassettes om de boel te kunnen laten rijden.

Groet,
Michel

Lucien

Lucien

NS264

Dat ziet er lekker desolaat uit. (y)

Gr Koen.
Voor meer interactie voor topic Voorbereiding bouw Swalbenburg: volg Instagram@swalbenburg_moba_n#

Sven

Prima sfeertje. Heb je een overzichtje? Ik stel me zo voor zo rechts schuin van voren op ooghoogte.  ;)
Backer & Rueb stoomtrams in 1:87 op www.tramfabriek.nl.
Volg mijn bouwactiviteiten op Facebook.

tothebeach

Ik heb geen overzichtje paraat. Maar deze foto is idd van rechts geschoten, naar links toe. En iets boven het maaiveld, zodat je nog een inkijkje in de tuinen krijgt.
Dank voor de complimenten heren!

Groet,
Michel

nkob

levensecht !
groet kees

tothebeach

Ondertussen nog een laatste gebouwtje toegevoegd. ik had geen zin in hout stapelen, dus had ik dit tot het laatst toe uitgesteld:

Op deze foto staat het gebouwtje nog los.

Groet,
Michel

Duizendpoot

Michel, ik heb het idee dat ik achter het station Wageningen bij de Buurtseweg sta. Zo levens echt gemaakt.   (y)
Met vriendelijke groet, Hans.

https://wp.duizendpoot.de

aad52

Top!!  (y)

M.vr.groet,

Aad

tothebeach

@Hans. Dat deel is zeker opgeslokt door het olympiaplein en de flats aan de stadsbrink? Dank voor je compliment, ben er blij mee :)

Groet,
Michel

Sven

Had je gelijk ook even dat fotootje van rechts kunnen nemen.  ;)

Mooi stukje, weer.
Backer & Rueb stoomtrams in 1:87 op www.tramfabriek.nl.
Volg mijn bouwactiviteiten op Facebook.

tothebeach

:)
Daar heb ik niet zo bij nagedacht. Hopelijk vergeet ik dat niet bij de volgende sessie. Ik ben bezig met de laatste hand: wat poppetjes en de laatste struikjes:

Groet,
Michel