Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Haarlemmermeerlijn/Koek

in Grootspoor

Gestart door Mispoes, 20 december 2007 22:43

Vorige topic - Volgende topic

Wesley

zie ik daar een rood - blauw engeltje aan het eind?  :'(

Wesley
If I had stayed for other people to make my tools and things for me, I had never made anything.

Mispoes

Ja, dat is de 21 die achter aan de trein hangt voor de mannen van Koek.  Maar wees gerust, vandaag is het nog gewoon 21 december 1984. Foto is toekomstmuziek en duurt dus nog 364 dagen.....
Das Pausenbrot schmiert Westfalen mir.

Drent

Ben benieuwd naar het vervolg van de 2007 reportage van Victor Martijn Lansink op Railtrash.... Hopelijk staan daar ook nog wat leuke plaatjes bij van vroegah :)

Grtz, Marcel

Mispoes

Ik ook, ik sprak hem gisteren in het Utrechts archief en spoorde hem aan binnenkort vooral verder te gaan.

Drent

Ha, Goed bezig :)

Heb je in het Utrechts Archief iets bruikbaars gevonden?

Grtz, Marcel

Mispoes

Ja, mat 64 tek, w.o. 501. Karst ging met meer naar huis, is héél druk de komende tijd.....

Drent

Hier de 1003 met daarachter de 1008, zojuist afgeleverd door de 2403 (als k me niet vergis...)

Mvg, Marcel

Mispoes

Het eerste slooptransport van de 1000'en.....
Toch jammer dat ik dit gemist heb.....

En waar is de 1003 aan te herkennen?

Drent

Ben net toevallig nog met de 942 naar Tiel vv gereden. De 501 heb k helaas nooit een meter mee gereden, wel de 502 t/m 531  :)

Grtz, Marcel

Drent

Hij mist een drijfas.....

Grtz, Marcel

Mispoes

Juist!
Jij bent duidelijk iemand van de details!

Mispoes

Citaat van: Drent op 22 december 2007 01:20
Ben net toevallig nog met de 942 naar Tiel vv gereden. De 501 heb k helaas nooit een meter mee gereden, wel de 502 t/m 531  :)

Grtz, Marcel
Ik kan mij ook niet herinneren daar een keer in te hebben gezeten, maar dat kan ik mij van geen enkel individueel viertje mat.'64 herinneren. Hoewel ik vaak genoeg in plan T heb gezeten.
Wel een foto van de 501 gemaakt, toen ie net uit z'n laatste grote revisie kwam:

501 Enschede, 17 november 1985

Drent

De 501 is toch te Amf Bkd in stukken geknipt, en afgevoerd richting Westhaven. Inmiddels alweer een paar jaartjes terug dan. Had laatst wel de 528 mee, die heeft een Bk van een tweetje. Volgens mij een 400 bak, met een 900 interieur....

Grtz, Marcel

Drent

Om maar een beetje On Topic te blijven: De 2508 te Vinkeveen 3-5-1985  ;D

Foto van Drehscheibe

Mvg, Marcel

Karst Drenth

Citaat van: Mispoes
Juist!
Jij bent duidelijk iemand van de details!

Wie niet  ;D ;D