Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

3D/RM: SHTM 265 + 505 in H0

in Trams en smalspoor

Gestart door WeKra, 1 augustus 2017 16:15

Vorige topic - Volgende topic

Sven

Verkopen mag hier niet, Paul. Berichtje naar Wes sturen als je geïnteresseerd bent. Niet op elk fora hebben niet van deze dempende regels die remmend werken voor nieuwe, binnenlandse ontwikkelaars. Bij het Engelstalige NGRM on-line moedigen ze verkoop via het forum juist weer aan.
Backer & Rueb stoomtrams in 1:87 op www.tramfabriek.nl.
Volg mijn bouwactiviteiten op Facebook.

skiptram

Ja dat was ik weer even vergeten in mijn enthousiasme.

Ik heb Wes een PN gestuurd.
Groet van Paul
www.skiptram.nl
"Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan" ( De Lijn)
zie ook op facebook: https://www.facebook.com/trammodelbouw/?rc=p

WeKra

Om hier ook even te antwoorden op Paul:

Ik heb de modellen niet op de site van IM (of SW) staan omdat ik zelf de kwaliteit wil garanderen.

Overigens is je uitgangspunt onjuist; ik ontwerp puur voor mezelf, en mocht er iemand interesse hebben kan ik kijken of ik er een paar kan bijmaken. Ik ontwerp vooralsnog op basis van de spullen die ik zelf op voorraad heb (waaronder tientallen roco asjes). Zo is de aandrijving voorde 265 uitverkocht dus zou daar zelf iets voor moeten ontwerpen om er meer te maken.

Uitgezonder hiervan natuurlijk de PCC en GTL, maar dat doe ik gezamenlijk met Casper onder het pseudoniem WeKraTrams. Die staan dan ook groots op mij facebook, de modellen van hier niet. (Anders krijg ik dadelijk nog eens 30 bestellingen die ik moet teleurstellen...)
Check ook mijn Facebook