Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

MB-module: "Chicago Union"

in Modulebaan.nl

Gestart door Eelco Storm, 1 mei 2017 10:39

Vorige topic - Volgende topic

Edsko Hekman

Eelco Storm

Thanks  :) Even een sprintje trekken voor Rail volgende week  ;) Kan ik daarna beginnen aan Slopershamer.

Eelco Storm

Er ging toch iets meer tijd in de detaillering zitten dan gedacht:

Morgen dan maar de laatste zaken en in de verf. Goed dat ik een vrije dag heb  ;D

clickmaniac

Schitterend...
En die T1 mag er ook wezen, bijna perfect. Heb je ergens in beeld en woord gedeeld hoe die road grime tot stand is gekomen?

Eelco Storm

Nope, dat is het werk van Martin Welberg. Ik meen me wel te herinneren dat hij het eventueel nog in een artikel voor een Amerikaans blad zou bespreken, maar eigenlijk geen idee of dat nog doorgegaan is. Ik ben er in elk geval erg blij mee  (y)

clickmaniac

Eelco Storm

Graag gedaan.

De seinbrug staat te drogen in de spuitcabine. Het is verrassend zoals het er anders uit komt te zien als er een laag verf overheen gaat  (y)

Eelco

Eric B

Het lijkt wel of het onder je handen "gaat leven" ...
Fotodijkje en fotodiorama
Obdam
Als alles meeloopt hebben we morgen een optocht.

Eelco Storm

Ja, precies. Opeens is het geen samengeplakte zooi styreen, maar ziet het er 'echt' uit  :)

NS264

Ben benieuwd,

Hoop priegelwerk zit er aan een paar laddertjes en raillingwerk.

Gr Koen.
Voor meer interactie voor topic Voorbereiding bouw Swalbenburg: volg Instagram@swalbenburg_moba_n#

Eelco Storm

RikJ

BartvD

Bart
Groeten uit Zeeuws Vlaanderen

www.flickr.com/photos/bvdoorn

De Fabriek een avontuur in spoor 0; https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=90042.0

Bij voorkeur in Schaal 0.

Eelco Storm

Ja, te netjes inderdaad. Als de verf droog is, gaat 'ie flink verweerd worden  ;)

Simplex

Bij een volgende keer een donker bruine ondergrond
erop smeren. Maakt de basis voor vervuilen veel
interresanter. Met grijze en bruine tinten is het
eindresultaat dan sneller te bereiken.
Mvh Steef