Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Haags tramgenot, 1:87

in Trams en smalspoor

Gestart door Miniature Holland, 29 september 2016 17:02

Vorige topic - Volgende topic

Miniature Holland

Wat foto's van de afgelopen tijd. Ik ben begonnen aan de bestrating en aan wat detaillering. Ook is er al een vast baanplan klaar.

Bert van Gelder

Titel gewijzigd...

Gr, Bert

Sven

Ik zie het al, daar wordt hard gewerkt.
Backer & Rueb stoomtrams in 1:87 op www.tramfabriek.nl.
Volg mijn bouwactiviteiten op Facebook.

WeKra

Ondanks dat ik de vorderingen - ongevraagd - ook via de app krijg, is het leuk het hier ook te zien. Goed bezig.
Check ook mijn Facebook

WeKra

Oeps foutje! ;D
Check ook mijn Facebook

martijn v m

Wes. Verkeerde draadje?

Ziet er wel goed uit.

Wel erg vreemd in het geel.

verstuurd vanaf mijn S6 EDGE

Bouwt aan H0 modeltrambaan Heerwijk

Miniature Holland

Miniature Holland

Na weer wat gedaan te hebben is hier weer een foto.

Nu ik een week vrij ben kan ik lekker doorbouwen. De 2e module zit zo goed als in elkaar. Het frame staat, alleen het plaatwerk moet er nog op. Ik heb toch besloten om deze bocht module aan te gaan kleden met scenery. 2 bushaltes van Kibri met led verlichting (niet Haags maar wel erg mooi), een oud pand van Artitec, parkeerplaatsen en veel groen. Dus ik heb nog flink wat steentjes van Juweela te leggen.  Als alles mee zit heb ik deze week de baan rond en kan ik alles aan gaan sluiten om vervolgens te gaan testrijden. Verder is GTL8 3111 afgeleverd en toegevoegd aan het wagenpark. Er is een Digikeijs DR5000 besteld en een bezet/terugmeld module. De wisseldecoder heb ik hier al staan.

Hier nog een foto van de 3111 NS/HTM reclame.

Miniature Holland

Vanmiddag heb ik alle benodigdheden voor de besturing opgehaald. Wie zou mij kunnen helpen met het juist uittekenen van hoe alles juist aangesloten moet worden? Elke situatie is natuurlijk anders.

matthijs123

FBG

De aansluitmogelijkheden van de DR5000 en de schakel- en detectiemodule staan best goed in de beschrijvingen. Het uitvogelen hoe je alles instelt vond ik nog wel een dingetje. Maar bij mij werkt alles nu helemaal naar behoren. Als je hulp nodig hebt naast de plaatjes uit de beschrijvingen van Digikeijs (kijk ook even op hun site voor de uitgebreide handleidingen (=meer plaatjes)) dan help ik je graag.

FBG.

Miniature Holland

FBG, zodra ik hulp nodig heb hoor je het. Bedankt voor het aanbod (y)

De afgelopen tijd weer bezig geweest om een project af te ronden. Enkel nog wat kleine details aanbrengen en het model is af. De voor ruit en de airco op het dakmoet ik nog doen. Voor de rest is het model naar wens.

Sven

Zo, da's een zware doos.  :o
Backer & Rueb stoomtrams in 1:87 op www.tramfabriek.nl.
Volg mijn bouwactiviteiten op Facebook.

FBG

Ik hoor het wel. Ziet er allemaal goed uit!