Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Digikeijs 2014

in Archief 2014

Gestart door Ben, 2 september 2014 18:03

Vorige topic - Volgende topic

AdLoc

Citaat van: Karst Drenth op 26 november 2014 11:38
@ Ad

Ja, in principe zoals in Afb 23 van de Ecos Handleiding. Maar evt. ook gewoon via de rail-sniffer-ingang van de DR5033

Karst, bedankt!  (y)

Lezen is ook een vak. EDC aansluiten op de Ecos2 en gaan....  ;D

Lijkt mij een mooi alternatief voor de ESU booster. Je hebt 2 DR5033 voor de prijs van 1 ESU booster en dan heb je 6A.... en nog wat geld over.  :D

gr.
Ad
Ontkoppel je hersens op tijd!

Michel van den Hof

Qua bedieding van de Digiman zou ik 'm graag uitgevoerd zien zonder ingebouwde schakelaars, maar met draad terminals om je eigen schakelaars op aan te sluiten.
Uiteraard die van je schakelpaneel. Misschien ga ik de print wel daar op aanpassen, indien mogelijk.
Zie het Mini Panel van NCE, die doet precies dat.

De controller van NCE is ook erg fijn. Alleen de NCE bus en het protocol ...... enige software is JMRI. Zo zonde. Wat betreft biedt Digikeijs meer perspectief.

Als de NCE handregelaar nou eens aan te sluiten zou zijn op de Digikeijs centrale ........

Met vriendelijke groet,
Michel

Karst Drenth

Hoi Michel,

De knopjes zitten...

... op een daughterboard... ;) Dus daughterboard er af, eigen header er in en gaan met die banaan ;)

Grtzz,

Karst, die evt. een digiman module met headers ipv schakelaars en leds ook wel ziet zitten ;)

santerdam

Als de huidige knoppen op een daughterboard zitten, zou dan ook niet een extra daughterboard als accessoire kunnen komen met headers voor externe schakelaars. Dus gewoon een kwestie van het gewenste daughterboard opprikken en klaar.

Je mag mij alvast op de lijst zetten, ik zoek al lang naar een goede oplossing voor mijn schakelpaneel.

Sander

Bert van Gelder

Beste allen,

Info over de centrale heb ik even een eigen draadje gegeven. Het draadje vind je hier:

Digikeijs DR5000 Centrale, productbeschrijving

Voor de andere producten kun je gewoon hier verder... (y)

Gr, Bert