Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Het treinverkeer in Joshuadorp......

in Wat zijn we aan het rijden?

Gestart door Joshua_0172, 29 januari 2014 11:03

Vorige topic - Volgende topic

Joshua_0172

Nou.... weer een update vanuit Joshuadorp.

De trein richting Hamburg staat klaar voor vertrek.
V Max @ the trainstation by Joshiboy2002, on Flickr
Vanwege het voetbal was er zo hier en daar een klein vechtpartijtje. Bijvoorbeeld op het station. Twee agenten dachten dat Brazilië ging winnen en werden vervolgens aangevallen door mensen die voor Duitsland waren. Ook de ME kwam hier in actie. Er zijn twee mensen aangehouden.
Vechtpartij in het station by Joshiboy2002, on Flickr
Ook werd er een stadsbus aan de kant gezet omdat hier mogelijk een paar drugsdealers in zaten. Dit bleek niet het geval. Naar de drugsdealers wordt nog gezocht.
Staande houding stadsbus by Joshiboy2002, on Flickr
Later op de avond kwam er nog een trein aan gevuld met voetbalfans. Een aantal van deze werden weer terug naar huis gestuurd omdat die lastig waren tegen de politie.
Train @ the station by Joshiboy2002, on Flickr
Verder ben ik ook nog even aan de slag geweest met de Jan Johannes Boslaan. Vernoemd naar mijn opa waarvan ik veel treinbaan spullen heb geërfd.
weg..... by Joshiboy2002, on Flickr
Toen was het weggetje klaar. Tenminste..... het eerste deel.
Jan Johannes Bos laan 2 by Joshiboy2002, on Flickr

Dat was het weer voor nu.

Groetjes,

Joshua.
14 jaartjes jong, zo nu en dan actief bij m'n modelbaan... verzamelaar van 1:87 politiewagens (Nederlands en Amerikaans)

Joshua_0172

Nadat Nederland gisteren heeft verloren was het heel onrustig in Joshuadorp. De politie heeft meer dan twintig mensen aangehouden. Foto's volgen nog. De woordvoerder van de politie zei het volgende: "Het is een drukke avond vol vechtpartijen. Een voetbalavond in Joshuadorp is nog nooit zo druk verlopen.

14 jaartjes jong, zo nu en dan actief bij m'n modelbaan... verzamelaar van 1:87 politiewagens (Nederlands en Amerikaans)

Joshua_0172

Zo weer even een kleine update;

De trein vanuit Sneek is zojuist aangekomen in Joshuadorp.
VMax @ the station 3 by Joshiboy2002, on Flickr
In het hotel is een man mishandeld. Viel gelukkig mee.
Mishandeling in hotel by Joshiboy2002, on Flickr
Verder vonden een paar vandalen het nodig om een auto in de fik te steken.
Voertuigbrand 2 by Joshiboy2002, on Flickr

Dat was het weer voor nu.

Groetjes,

Joshua

Marc Riswick

Leuke foto's weer....vooral die laatste heb je mooi gemaakt.

Marc
H0, 2-rail DCC, NL en grensverkeer, IB en Koploper

Joshua_0172

Bedankt. :D

Joshua_0172

Momenteel woeden er twee voertuigbranden in Joshuadorp. Eentje op de Jan Johannes Boslaan en eentje op het parkeerterrein naast het ziekenhuis.

Foto's volgen vanmiddag.

Diesel Ger

Hallo,

Last van een pyromaan? ;D

Groeten,

Ger
Diesels horen te ronken!

Joshua_0172

De politie heeft kunnen ontdekken dat het inderdaad een pyromaan is. Bij de eerste brand lag een aansteker en de tweede was een oververhitte airconditioning bij een trailer van een vrachtwagen.

De pyromaan is inmiddels aangehouden.

Joshua_0172

Helaas is er weer een nieuwe pyromaan gekomen. De andere pyromaan heeft een werkstraf gekregen van 80 uur.

De eerste melding; buitenbrand
Buitenbrand 1 by Joshiboy2002, on Flickr
De tweede melding en de derde melding; buitenbranden
Buitenbrand 2 by Joshiboy2002, on Flickr
Buitenbrand 3 by Joshiboy2002, on Flickr

Dat was het weer.

Groetjes,

Joshua.

Joshua_0172

Hallo iedereen,

Vandaag ben ik bezig geweest met het namaken van een waargebeurd verhaal. Tenminste.... verhaal.... ongeluk! Ik ga niks verklappen behalve dan dat er geen gewonden zijn gevallen. Bij het echte ongeluk ook niet.

En hier dan een foto van het echte ongeluk.
Auto op zijn kant na ongeval APN by Joshiboy2002, on Flickr

Groetjes,

Joshua

Joshua_0172

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik dus bezig geweest met het namaken van een ongeluk. Hier het resultaat;

Het echte ongeluk. Hierbij vielen wonder boven wonder geen gewonden.
Auto op zijn kant na ongeval APN by Joshiboy2002, on Flickr
Het nagemaakte ongeluk. Ook hierbij vielen gelukkig geen gewonden.
Auto op zijn kant na ongeval. by Joshiboy2002, on Flickr
Gelukkig gebeuren er ook goede dingen in Joshuadorp. Bijvoorbeeld veilig oversteken. Ik ben zelf heel blij met het resultaat van de foto.
Veilig oversteken; het kan! by Joshiboy2002, on Flickr

Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes,

Joshua

Joshua_0172

Hallo,

Vandaag was de politie van Joshuadorp betrokken bij een aanrijding. De politie auto is hierbij op zijn kant geëindigd. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. De bestuurder van de andere auto is meegenomen naar het politiebureau en heeft daar een proces verbaal gekregen vanwege geen voorrang verlenen. Ook is hem het veroorzaken van een aanrijding ten laste gelegd. Hiervoor moet hij een weekje brommen.

Het gele/oranje busje heeft de aanrijding veroorzaakt.
Politie betrokken bij aanrijding 3 by Joshiboy2002, on Flickr
Ook de brandweer kwam ter plaatse voor een mogelijke beknelling. Dit bleek niet het geval.
Politie betrokken bij aanrijding 1 by Joshiboy2002, on Flickr
Bij de aanrijding is het politiebusje gekanteld.
Politie betrokken bij aanrijding 2 by Joshiboy2002, on Flickr

Dat was het weer.

Groetjes,

Joshua

Marc Riswick

Fantasie kent geen grenzen. Ik lees je bijdrages altijd met plezier  (y)

Marc
H0, 2-rail DCC, NL en grensverkeer, IB en Koploper

Joshua_0172

Bedankt. Fantasie kent bij mij inderdaad geen grenzen. Ik volg de hulpdiensten ook in mijn woonplaats vandaar dat ik altijd veel inspiratie heb voor een nieuw avontuur. Ik ga zo dadelijk aan de slag met een ernstig bedrijfsongeval.

Hier alvast twee foto's toen dit gebeurde in mijn woonplaats [Alphen aan den Rijn, Zuid - Holland]
Politiemotor staat klaar voor spoedtransport naar het LUMC by Joshiboy2002, on Flickr
Ook LifeLiner 1 uit Amsterdam werd ingezet.
Lifeliner ingezet bij ernstig bedrijfsongeval APN by Joshiboy2002, on Flickr

Groetjes,

Joshua.

a.moonen

Mhh ik denk dat ik de trein naar Joshuadorp maar over sla!

Gaat daar redelijk gewelddadig toe als ik het zo allemaal lees  :)

Mooie foto's  (y)

Schöne grussen aus Gösserbach