Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

LSModels 2014 (h0)

in Archief 2014

Gestart door Chris, 27 januari 2014 12:15

Vorige topic - Volgende topic

Machinist Johan

Hoi,

Ik heb sinds de 15e de 44089 in huis. Nu viel mij vandaag bij het digitaliseren iets op:

De onderste blauwe band loopt niet geheel door. Is dit conform de werkelijkheid, of een schoonheidsfoutje?
Nu heb ik in de winkel het model niet bekeken en had ik dit achteraf gezien misschien wel moeten doen, maar is dit bij anderen ook zo als bij mij?

Groet,
Johan

Remco vM

Bij de beneluxtuurstand was het heel gevoelig hoe de decoder geplaatst was, zal hier waarschijnlijk ook zo zijn.

Guillaume38

denk `n schoonheidsfoto want hier loopt hij wel mooi door https://www.facebook.com/hetgroterdamproject
ik krijg hem donderdagavond binnen zal er ook op lette.

Peter Korsten

Citaat van: Johan de Bruin op 18 november 2014 16:49
De onderste blauwe band loopt niet geheel door. Is dit conform de werkelijkheid, of een schoonheidsfoutje?

Schoonheidsfoutje. Bij mijn versie (de eerste editie) loopt het netjes door.

- Peter
***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

barry1972

Weet iemand? Zit er in de Ac 44589 al een decoder en zo ja wat is het adres, dit staat nl. Niet op de bijgeleverde gebruiksaanwijzing.
hedde gij nie al genoeg spullekes?
Uuuh nee 😂

Chris

barry1972

(y) (y) en lekker snel antwoord, toch top dit forum  ;D
hedde gij nie al genoeg spullekes?
Uuuh nee 😂

Michiel 80

Zie ik toch net bij het invoeren van de 49014 in mijn administratie. dat de 49004-2 en de 49014-2 - beide Bvcmbz - allebei hetzelfde UIC nummer hebben!
Weliswaar is de ene blauw CNL en de andere rood/wit CNL en is er niet een lange periode geweest dat zowel blauw als wit/rood in 1 trein reed, maar toch....

Daan!

Citaat van: Chris op 27 januari 2014 12:15

Het NS-buffet rijtuig; gaat LS daar nog een keer mee komen of moeten we het doen met de 44030? Indien LS daar nog een keer mee komt, is het dan ook mogelijk dit rijtuig in een stadium voor de ONE in te zetten?

ZwolsBas

Kick, Plan U  ;D ???
Vertel... weet iemand er wat van? weet dat dit wel aangekondigd is, even Artitec plagen:P
Treinen Vissen Katten Liefhebber, bouw modelbaan op zolder gestart, nu nog 3 plaatsnamen verzinnen, help je mee?