Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Testbericht: het is bekend dat de zoekfunctie nog niet perfect werkt, er moet een  nieuwe index opgebouwd worden.

Viessmann 2014 (h0)

in Archief 2014

Gestart door Dion, 22 januari 2014 00:37

Vorige topic - Volgende topic

Dion

groetjes Dion

Arjen-V

Stiekem heel benieuwd hoe ze de aandrijving en sound-module in de unimog willen gaan wegwerken, zo heel veel ruimte bied het model niet.
Schaal 1:1 analoog Tijdperk V/VI. En Duisterhuizen  1:87 digitaal Tijdperk V/VI met Multimaus.
Bekijk ook eens de door mij gemaakte en gereden Cabineritten op: https://www.youtube.com/channel/UChuGR8MaMjYiE29gUXZpKQA

Spoorslag 70

#2
De aandrijving zit in de wagon " Dabei ist die Antriebseinheit, welche dem Robel ähnlich ist, im Fahrleitungsbauwagen untergebracht."

eric10nl

De fontein met Led verlichting is leuk, die komt er hier waarschijnlijk wel.
H0 (Fleischmann Profi), IB, Loconet, S88 en I-train

ex-DR V100

Het verlichte DB -logo lijkt mij wel wat. Benieuwd naar het formaat ...

Gr, marc

eric10nl

de formaten staan er toch gewoon bij

5075 H0
Maße/Dimensions: 1,67 x 0,33 x 1,19 cm
5875 N
Maße/Dimensions: 0,88 x 0,1 x 0,7 cm
H0 (Fleischmann Profi), IB, Loconet, S88 en I-train

ex-DR V100

Zover niet eens gekeken, ben een plaatjeskijker. Zie wel hoe groot ie is (of smoelt), als ie in de winkel ligt.

Peter Crossrail

Dat verlichtte logo is ook wel geinig voor mijn geplande baan.

mvg, Peter

Hans Wolbers

Dat verlichte logo zou heel geinig zijn als dat het NS Logo was.
Maar vrees dat we daar alleen maar van zullen blijven dromen.

rail4marcel

@Hans waarom zou dat niet kunnen? Ze weten nu hoe het moet (of gaan dat nog regelen). Als het een succes wordt zou het raar zijn om daar geen vervolg aan te geven.
Voor grootspoorfoto's zie site