Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

EU12 Diorama: Jeffrey "van Erts tot Staal"

in We bouwen een diorama

Gestart door Jefftrack, 5 november 2011 13:41

Vorige topic - Volgende topic

stig

Als je de lat op de grond legt, is veel een verademing... (Grunberg VK 20-05-2011)

Jefftrack

Citaat van: roadster36 op  7 november 2011 17:18
Jeff,
Wat is jou relatie met de staal industrie, puur hobbymatig of eet je er ook van?
gr jan

Ik heb een zwak voor zware industrie.... en dan is een hoogoven wel heel erg mooi. Daardoor ben ik me er een beetje in gaan verdiepen.

Puur hobby dus.... Ik werk op Schiphol.

Jeffrey

Viktor

Lijkt me zeker een leuk plan!
Blijf ik volgen!  (y)
Vond je oude diorama ook al zo geweldig dus ik verwacht wel wat ;D
btw, wat doe je op schiphol?
*zit de hele tijd mind your step in te spreken op de intercom * ;D ;D
gr. Viktor

roadster36

Jefftrack

Oke wel iets meer uitdaging dan dat....ik mag leiding geven aan een team medewerkers op de cargo office van Menzies World Cargo.

En dat er wat verwacht wordt vindt ik enkel een uitdaging en mede gezien de reakties op mijn diorama van dit jaar heb ik me nu ook ingeschreven in de ervaren klasse..... ;)

Jeffrey

Duizendpoot

Citaat van: Jefftrack op  8 november 2011 06:13
heb ik me nu ook ingeschreven in de ervaren klasse..... ;)

Jeffrey, je kunt het zeker (y)

Hans
Met vriendelijke groet, Hans.

https://wp.duizendpoot.de

Klaas Boekema

Ik ga je zeker weer volgen
Citaat van: Jefftrack op  7 november 2011 17:40
Ik heb een zwak voor zware industrie.... en dan is een hoogoven wel heel erg mooi. Daardoor ben ik me er een beetje in gaan verdiepen.
Ben zelf voor mijn vorige werkgever bij de hoogovens in charleroi geweest je kijkt gewoon je ogen uit.
Dus ik snap je zwak voor zware industrie.

Groeten Klaas
M.v.g. Klaas Boekema

Behalve H0 rijdt ik ook N, heeft toch wel wat van 2 soorten schalen snoepen

Jefftrack

Het gaat zeker goed komen Hans... (y)

De industrie heeft een bepaalde schoonheid en straalt tegelijk een enorme kracht uit en dat spreekt mij erg aan. Het moeilijkste is om er leven in te krijgen......het kan al snel een statisch plaatje worden.

Jeffrey

Jefftrack

Jefftrack

Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar de juiste sfeer en het juiste plaatje voor het diorama..... en dus bij deze nog wat sfeer plaatjes uit eigen archief:

Jeffrey

Duizendpoot

Citaat van: Jefftrack op  9 november 2011 18:04

He Jeffrey, hier heb je duidelijk laten zien dat er ook NIET vervuilde machines rondrijden (y)

Hans
Met vriendelijke groet, Hans.

https://wp.duizendpoot.de

Jefftrack

Dat klopt Hans...... het valt mij op dat bij Corus in IJmuiden veel materieel in top conditie is en erg schoon.

Jefrey

Jefftrack

Ik ben inmiddels begonnen met het uitwerken van de plannen. Ik heb in de bibliotheek een bouwtekening gevonden van een spoorbrug waarvan ik een klein deel wil bouwen. Dat is dan ook weer een mooie vinger oefening voor de spoorbrug op mijn module baan.

Daarnaast is de Loc voor het diorama besteld....

Jeffrey

nscargo2008

heel fijn om weer iets te horen  (y)
ben zeer benieuwd

groet stefan  ;)

Jefftrack

De plannen naderen het afronden. Echter heb ik nog een vraag over de pendel module..... Klopt het dat er in de middelste sectie er altijd spanning is. ???

Jeffrey