Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten

in BNLS Litter Bin

Gestart door St00mboy, 1 april 2011 10:49

Vorige topic - Volgende topic

Biessendorf

Smells like teen spirit  old people  ;D
Carpe Diem

Hans van de Burgt

Kernow komt met een grote serie Heljan Class 11 in diverse liveries. Wat nu precies het verschil is met een Class 08 is me niet helemaal duidelijk. Maar ze zien er puik uit.

Gr, Hans

chrvdv37402

De wielen zijn minder groot. De dakvorm is anders dan bij een class 08 en komt overeen met die van de serie 600 van NS.

Christian
Groeten Christian

Tanks+Treinen

Ik doe al een tijd lang eigenlijk niets meer met de Engelse modelspoorhobby, maar deze wilde ik toch nog even laten zien.
Wegens gebrek aan ruimte, tijd en geld heb ik de hobby op een laag pitje gezet (en omdat mijn liefde voor Engeland  ook wel zón beetje over is). Maar deze had ik als enige in pre order laten staan (vanaf 2014...)
En als je zo iets binnenkrijgt gaat het toch weer kriebelen. Wat een mooi model! De foto's doen het eigenlijk geen goed recht.
Kernow's GWR Steam railmotor:

BrightonBelle

Mooi zeg!!! Wat een details, heel fraai.

Grtz Gerard

Marc tramt

No dress rehearsel, this is our life.

Tanks+Treinen

Scratchbuilt

10 jaar in pre-order? My goodness......   ::)

Maar wel een mooie steam railcar !

Albert
Als we elkaar allemaal onze zonden zouden opbiechten dan zouden we elkaar allemaal uitlachen om ons gebrek aan originaliteit. - Kahlil Gibran

Thijs1271

BMB & GWR Branch line / Narrow Gauge 00
DMC en blij ermee  :-)

Hans van de Burgt

@Sierd Jan,

Komt de liefde voor Britse treintjes nou niet terug? We hebben allemaal last van de Brexit, en de Britten zelf waarschijnlijk nog het meest. Maar landschap en treintjes blijven mooi. Té mooi om er niets mee te doen. 😀

En buiten dat, je hebt een geweldige aanwinst!

Gr, Hans

Tanks+Treinen

@Hans

Ik doe mijn Engelse materieel  niet weg, en blijf ook geinteresseerd. En ik ga zeker ooit verder met deze hobby, het lijkt mij wel iets op na mijn pensioen weer in te duiken. (nog 7 jaar  te gaan...).
En mijn grote liefde voor Engeland mag dan voorbij zijn, ik  vind het nog steeds een prettig vakantieland en zal daar om de paar jaar wel te vinden zijn. Maar niet meer twee of drie keer per jaar....

BrightonBelle

Ik zat ff te kijken bij Kernow, maar ja als fervent Southern aanhanger en dan voor die prijs (wat het ongetwijfeld wel waard is).....
Je hebt trouwens ook wel de mooiste livery gekozen vind ik! Mss nog wel ruimte voor een (kleine-) vitrine?

Cheers, Gerard

PS het afdrijvend gevoel t.o.v. het UK herken ik, maar ik heb er familie wonen dus mijn frequentie zal wel op peil blijven  ;D

Tanks+Treinen

@Gerard.

Ik heb er minder voor betaald omdat ik het model al sinds 2014 in preorder had staan. In 2021 heeft Kernow aangekondigd dat de prijzen helaas fors omhoog zouden gaan, maar dat preorder klanten die op dat moment de eerder afgesproken  prijs al volledig zouden betalen  daar dan niet in mee zouden gaan. Wel nog even meer dan 2 jaar wachten na afschrijving van het totaalbedrag... En de douane moest vorige week natuurlijk nog bijna 50 euro hebben...

En ik had ook familie in het VK, maar die is enkele jaren geleden weer naar Nederland verhuist

iarnrod

Citaat van: JohanDC op  7 februari 2024 11:56
Inderdaad, via hun zusterbedrijf IRM, op deze manier blijft alles netjes binnen de EU en heb je geen gedoe.
....

Yep!
Vorige week nog de IRM Mk2 set van de RPSI binnen gekregen: prachtige uitvoeringen, extra onderdelen en duidelijke schema's en beschrijving.
Onderaan het chassis is de opdruk Accurascale opgegoten.
Degene die de Britse versies bestelden gaan meer dan tevreden zijn.

Gr,
Jan(tje)
Ní huasal ná íseal ach thuas seal agus thíos seal