Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Preiser 2011

in Archief 2011

Gestart door Gert1, 3 februari 2011 11:18

Vorige topic - Volgende topic

Bob Vermeulen

ik bedoel de meneer op de achter grond
Duitsland periode III, N spoor, DCC, WinDigiPet 2009.4, LDT voor terugmelding en schakelen, TAMs master control

Hans Reints

Dit is nl een geval van vrije nieuwsgaring. Het gaat om de juffrouw en het product Preiser. Dat die meneer daar staat is voor hem een typies geval van jammer. Het gaat niet om hem of om zijn persoon en dan mag het.
SK
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

theokersten

die mijnheer op de achtergrond is een,
nederlandse winkelier,ken hem persoonlijk.
of hij dit leuk vindt is een????
ib-basic.

liefhebber ho en grootspoor

Hans Reints

Wat heeft deze heer dan te vrezen???? Dames lopen in de stand van Preiser en daar is toch niets mis mee? Voor hem is het dus op de verkeerde plaats en op de verkeerde tijd. Kan gebeuren.
SK
Dit forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen.

Jefftrack

Ik denk dat juist nu iedereen naar die meneer aan het kijken is terwijl men eerst op het model was gefocust........

Jeffrey

Bob Vermeulen

Nu je dit weet omdat het een Nederlandse persoon gaat die ook nog een goede modeltreinen winkel heeft, lijkt het mij net als je de foto even bewerk.
Duitsland periode III, N spoor, DCC, WinDigiPet 2009.4, LDT voor terugmelding en schakelen, TAMs master control

Hans Reints

Ik zie niet in waarom dat je hier censuur moet gaan toepassen. Alleen omdat er een dame in bikini voor bij komt die de waren aanprijst die die meneer wil gaan kopen. Kom nou, kan je alle plaatjes van het grootbedrijf wel gaan verwijderen omdat er misschien iemand opstaat die daar nou net even niet had willen wezen.

theokersten

Citaat van: Bob Vermeulen op  4 februari 2011 15:01
Nu je dit weet omdat het een Nederlandse persoon gaat die ook nog een goede modeltreinen winkel heeft, lijkt het mij net als je de foto even bewerk.
en of dat hij een goede zaak heeft.
kom er al jaren en met plezier
ib-basic.

liefhebber ho en grootspoor

Ferry As

Daarbij, hij lijkt niet echt geinteresseerd in het assortiment van Preiser in de schaal 1:1    :P

Kris82

Hij staat ook op youtube filmpjes  ;D
Groeten, Kris
H0 Tijdperk V-VI Duits , Ecos 2 , Traincontroller 7 gold

snoekentrein

Citaat van: Bob Vermeulen op  4 februari 2011 13:43
ik bedoel de meneer op de achter grond
die was me niet opgevallen, ik zat naar iets anders te kijken  ;D

Gert1

Het is natuurlijk een illussie te denken dat als je naar zo'n beurs gaat, waar zoveel mensen met camera's rondlopen, je niet per ongeluk op een foto terecht komt.

Hier graag weer verder over Preiser. Dank u!

mvg,
Gert