Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's

in Grootspoor

Gestart door eric den boer, 15 mei 2010 15:01

Vorige topic - Volgende topic

Arjen-V

Schaal 1:1 analoog Tijdperk V/VI. En Duisterhuizen  1:87 digitaal Tijdperk V/VI met Multimaus.
Bekijk ook eens de door mij gemaakte en gereden Cabineritten op: https://www.youtube.com/channel/UChuGR8MaMjYiE29gUXZpKQA

Van Es

Vandaag tijdens een fietsrit gespot op de doorgaans rustige Vennbahn. Er was nog veel meer te zien en er was veel belangstelling, maar de coureurs moesten doorrrr. ;)

Nulspul

Vanuit hotel kamer in Bad Schandau.

Vriendelijkheid kost geen geld

Nulspul

Onderweg tijdens mijn motortocht gespot.

Vriendelijkheid kost geen geld

Willem1951

Vandaag even op de traverse van station Rotterdam Centraal gestaan.

Eurostar 4305.

Hiervoor was ik gegaan: ICNG 3131.
Niet ideaal, want er hangen bovenleidingsdraden voor de trein op spoor 6.

Spoor 3 is dan beter. Trein naar Brussel.

Groeten.
Wim van der Ent

Reinier Z.

11 juni rond 20:30. Goederentrein vanaf Sloe komt door de dijkcoupure ten westen van Goes. Rechts van de hoofdspoorcoupure ligt nog de dichtgegooide en inmiddels redelijk overwoekerde dijkcoupure van de voormalige lijn Goes-Wolphaartsdijkse Veer.

Reinier

4020 281-4

Strukton G1206 (Demi) te Heerenveen (vandaag rond 7.30 uur).
Met vriendelijke groet, Christiaan

WimC

Zondag 12 mei op station Houten stopte deze containertrein even:

Gisteren Moerdijk:

Aan het einde 3 wagons met buizen:

spoorzeven

Gisteren, 13 juni, vond de presentatie plaats van het vijfde deel van de reeks Bestemming buitenland van auteur Hugo Richter over verkocht, voormalig Nederlands ov-materieel in het buitenland. Ditmaal gaat het vooral over de naar Argentiniƫ verkochte Wadlopers. Voor de presentatie was gekozen voor een trein van de VSM, getrokken door de 2530. Niet toevallig, want ook de sterk gelijkende locs van de spoorwegen in Uruquay komen aan bod in het boek. Enkele foto's: line up van de drie Alsthom-diesels van de VSM, een portret van de 2530 en de trein te Dieren, gereed voor de terugrit.

Groet, Frank

WimC

Gistermiddag in Deurne (Nightjet)

(Ja, sorry, hek staat wat in de weg, maar ik was een rondje aan het fietsen en toen de spoorwegovergang net voor mijn neus dichtging snel mobiel gepakt om een foto te maken).

metpetergaathetbeter

Dirk en Wim, mooie beelden en filmpje !  (y) ;)

T.Spat

Tis goed om weer eens de karakteristieke sound van een reeks 55 te horen... :D

Pauldg

Een 1300 PCC gespot bij Den Haag CS. Wellicht een testrondje na wat onderhoud
Boomshanka!