Welkom! Login voor uitgebreide toegang en gebruiksfuncties.

Updates:

Doel: 250,00
Donaties: 136,00
Per saldo: -114,00

Ervaringen met veilingsites enzo (Marktplaats, Ebay, Catawiki, etc).

in Ditjes en datjes

Gestart door Tedo, 11 december 2009 12:14

Vorige topic - Volgende topic

Menno 1846

Citaat van: Jasperr op  8 juli 2024 15:37
Of spullen met gebruikerssporen...zal vast een markt voor zijn maar mij lijkt het smerig  ;D

;D :-X ;D :-X
Er gaat niets boven een Eminent 310 🎹🎶

Hansw

Beste, ik koop regelmatig nieuwe stoomloks op Duitse websites en heb tot heden geen slechte ervaring .
Ook op Ebay.de met biedingen goede ervaring
Google eerst om te kijken of het een gerenommeerde winkel is en koper ervaringen
Nu een Roco lok teruggestuurd zonder opgaaf van redenen zelfs de verzendkosten worden vergoed
Mvg Hans

puntenglijder

Vorige week in Engeland onderdelen besteld bij Scalelink.

Deze zijn netjes verzonden met Fedex.
Volgens hun zijn ze al 3 maal aan de deur geweest, maar als ik het na kijk op de camera die we hebben hangen zie ik ze niet voor de deur staan.

Ook moest ik nog even 2 euro over maken i.v.m de douane, nu kan mij dat geld niks schelen.

Goed dan maar eens even naar hun bellen, je snapt het al, je krijgt een of andere k@t robot aan de lijn, die weet het ook niet.
Als je dan contact zoekt via een chat bot, is het even k@t.

Je voert je verzend code of trac en trace in, krijg je : ik kan dit nr niet vinden.

Wat een waardeloze firma.

Hopelijk krijg ik nooit meer wat met ze te maken.

Kees.

ingenium

FedEx doet idd de inklaring waar TNT dat vroeger deed. TNT wordt FedEx overigens. Maar hun werkwijze grenst aan zwakzinnigheid inderdaad. Ik moest de inklaringskosten handmatig overmaken en daarna een bewijs van betaling(?) screenshot van mn bank app, opsturen per mail. Ok pakketje bezorgd, krijg ik een half jaar later een rekening van die gasten, waarbij niet duidelijk is of ze dat als een nieuwe onbetaalde rekening beschouwen of wel betaald. Ik heb het maar genegeerd.
Ben geitjes voeren en bloemetjes plukken, doei...